چگونه دستگاه اندرویدی بدون ویروس داشته باشیم

t چگونه دستگاه اندرویدی بدون ویروس داشته باشیم

سیستم بدون ویروس (1)

اگر فکر می کنید گوشی و یا تبلت اندرویدی شما ویروس دارد برایتان خبر خوبی داریم به راحتی می توانید آن ها را حذف کنید و از شر آن ویروس ها خلاص شوید. در اینجا نحوه حذف ویروس از اندروید را شرح می دهیم. به علاوه، به شما نشان خواهیم داد که چگونه از ورود ویروس و سایر نرم افزارهای مخرب به اندروید جلوگیری کنید.در ادامه مطلب با ما همراه باشید…

سیستم بدون ویروس (2)

گوشی و یا تبلت خود را در حالت امن (safe)  قرار دهید. این مانع از هر گونه اجرای برنامه های شخص ثالث از جمله هر نرم افزار مخربی می شود، در بسیاری از دستگاه ها شما می توانید دکمه پاور را هم برای خاموش کردن و هم راه اندازی مجدد در حالت امن فشار دهید. اگر این قضیه راجع به گوشی شما صدق نمی کند باید مدل گوشی خود را در گوگل سرچ کنید که چگونه در حالت امن (safe) قرار می گیرد و دستورالعمل آن را دنبال کنید. هنگامی که در حالت امن (safe mode) باشد در سمت چپ و پایین صفحه نمایش این حالت امن را می بینید.

سیستم بدون ویروس (3)

منوی تنظیمات خود را باز کرده و بخش برنامه ها را انتخاب کنید سپس برگه دانلود ها را مشاهده نمایید. در صورتی که نام ویروس را می دانید که خب به راحتی آن را حذف کنید در غیر این صورت، در میان لیست چیزی که به نظر خطرناک می رسد، و یا می دانید که شما آن را نصب نکرده اید و یا لزومی ندارد بر روی دستگاه شما اجرا شود همه را حذف کنید.

سیستم بدون ویروس (4)

بر روی برنامه مخرب کلیک کرده و آن را باز کنید، سپس آن را آنیستال نمایید. (آن چه در تصویر می بینید مثال است و قرار نیست آن ویروس به همین نام باشد). در اغلب موارد، این همه آن کاریست که شما باید برای حذف ویروس انجام دهید، اما گاهی اوقات ممکن است دریابید که دکمه آنیستال غیرفعال می باشدو آن بدین دلیل است این که ویروس در وضعیت مدیر دستگاه قرار دارد.

سیستم بدون ویروس (5)

از منوی برنامه ها در قسمت تنظیمات خارج شوید و روی امنیت (Security)، سپس مدیر دستگاه یا Device Administrators کلیک کنید. این جا شما لیستی از تمام برنامه هایی که بر روی گوشی یا تبلت شما با وضعیت مدیر وجود دارند را خواهید دید. به راحتی برنامه هایی را که می خواهید حذف کنید تیکشان را بردارید، سپس غیر فعال کردن یا (deactive) را در صفحه بعدی کلیک کنید. شما هم اکنون قادر به بازگشت به منوی برنامه ها و حذف آن برنامه می باشید.

هم اکنون با حذف این ویروس ها از دستگاه اندرویدی خود، نیاز به راه اندازی مجدد دستگاه برای خارج کردن آن از حالت امن دارید. حالا که دستگاه شما به درستی کار می کند خوب است که اطلاعات مهم خود را ذخیره کرده و یک آنتی ویروس اندروید برای محافظت از هر گونه ویروسی که در آینده ممکن است بیاید، نصب کنید.

www.rayaneh3.com

t چگونه دستگاه اندرویدی بدون ویروس داشته باشیم
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چرا شکمم قار و قور می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *