چگونه ناخن های قوی بلند و زیبا داشته باشیم؟

t چگونه ناخن های قوی بلند و زیبا داشته باشیم؟

ناخن های بلند و زیبا (2)

داشتن ناخن های سالم و قوی یکی از نشانه های سلامتی جسم به شمار میاد، داشتن ناخن های درخشان، سالم و بلند برای اکثر خانوم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حس زیبایی و شخصیت را در آن ها زنده می کند در مطلب های گذشته درباره داشتن پوست دستان زیبا با شما صحبت کردیم و امروز هم می خواهیم درباره داشتن ناخن های زیبا با شما صحبت کنیم که مکمل یکدیگر هستند.

داروهای سنتی و خانگی برای ناخن ها

در این جا یک سری از روش های طب سنتی و قابل انجام در منزل رو براتون شرح می دم که به کمک آن ها می توانید ناخن های شفاف، بلند و قوی داشته باشید که به راحتی با برخورد به جایی نشکنند و کنار آن ها ریشه ندهد.

روغن نباتی

ساده ترین و باور نکردنی ترین روش برای داشتن ناخن های زیبا استفاده از روغن نباتی هست! بله اشتباه نکنید روغن نباتی معمولی، چند روز روغن رو به ناخن هاتون بمالید تا نتایج آن را مشاهده کنید.

روغن زیتون و آب لیمو

مخلوط حاصل از دو قاشق روغن زیتون و دو قاشق آب لیمو تازه به اندازه مساوی را درون یک کاسه به خوبی هم بزنید و به آرامی ناخن هارو هرکدوم پنج مرتبه و هر مرتبه دوبار با این مخلوط به خوبی ماساژ دهید تا ناخن های قوی و بلندی داشته باشید.

مرطوب کننده خانگی

یک مرطوب کننده با استفاده از یک قاشق چای خوری لیمو، یک قاشق چای خوری ید و مقداری سیر خرد و له شده تهیه کنید و پس از خوب مخلوط کردن، این مرطوب کننده قوی را بر روی ناخن هاتون برای ساعتی قرار بدهید.

روغن دانه کتان

روغن دانه کتان یکی از بهترین مرطوب کننده های طبیعی برای محافظت از سلامت ناخن های شماست، استفاده از ماساژ ۱۰ دقیقه ای از این روغن بر روی ناخن و پوست اطراف اون فوق العاده موثر خواهد بود.

sanstonepartners.com

t چگونه ناخن های قوی بلند و زیبا داشته باشیم؟
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانش آموز نمونه چه کسی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *