چگونه یک تصویر را اسکن و پرینت کنیم؟

پرینتر
t چگونه یک تصویر را اسکن و پرینت کنیم؟

گرفتن یک عکس و چاپ آن یک کار راحت است، اما اسکن یک عکس و پرینت آن ممکن است کمی سخت تر باشد. اگر شما می خواهید این کار را انجام بدهید به مطلب زیر توجه کنید.

مراحل اسکن و پرینت 

اسکنر خود را به کامپیوتر وصل کنید. امروزه بیش تر اسکنرها با کابل یو اس بی وصل می شوند. اسکنرهای قدیمی تر از پورت های کام استفاده می کردند.اگر اسکنر شما قدیمی است از یک رابط برای وصل کردن اسکنر استفاده کنید و اسکنر را راه اندازی کنید.

اسکن

برق اسکنر را وصل کنید و اسکنر خود را روشن کنید. ممکن است سیستم شما اسکنرتان را نشناسد. در این صورت شما باید یا سی دی درایور را قرار بدهید تا نصب شود. اگر درایور را ندارید، مدل اسکنر خود را در اینترنت سرچ کنید و درایور آن را دانلود کنید و آن را نصب کنید.

اسکن

هر چیزی که می خواهید بر روی اسکنر خود بگذارید، مراقب باشید که طرف عکس بر روی شیشه باشد.  در اسکنر را ببندید و دکمه اسکن را بزنید. منتظر بمانید تا عمل اسکن تمام شود و عکس را در کامپیوتر ببیند و ذخیره شده باشد.

اسکن

عکسی را که اسکن کرده اید  در فایل خود پیدا کنید و آن را باز کنید. با استفاده از کلیدهای ترکیبی ctrl+p صفحه تنظیمات پرینت را باز کنید.

پرینت

سپس در تنظبمات اسم پرینتر خود را سرچ کنید و آن را انتخاب کنید. حال شما باید اندازه برگه را انتخاب کنید و اگر می خواهید تعداد از روی آن بزنید تعداد را درج کنید و پرینت خود را تمام کنید. کار شما تمام شد. حالا می توانید این روش را بر روی هر چند عکس دلخواه انجام بدهید.

اسکن

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ابزاری جدید برای زندگی جدید (1)

 

t چگونه یک تصویر را اسکن و پرینت کنیم؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *