کاردستی دسته گل زیبا

گل زیبا
t کاردستی دسته گل زیبا

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به گل علاقه دارید حتما این کاردستی دسته گل را یاد بگیرید.

کاردستی دسته گل

وسایل مورد نیاز برای ساخت کاردستی دسته گل

سیخ چوبی
چسب گرم
قیچی
روبان ۳ سانتی در دو یا سه رنگ

شیوه‌ی کار

روش اول

برای ساختن گل‌های زیبای این دسته گل، باید در ابتدا روبان‌ها را به قطعات مساوی تقسیم کنید. برای این کار به دو روش میت وانید عمل کنید. یک کارت اعتباری را ابتدای روبان قرار دهید و به صورت طولی روبان را دور این کارت بپیچید.

هر مرتبه پیچیدن روبان دور کارت، یک گلبرگ محاسبه می‌شود. پس از چندین مرتبه پیچیدن روبان، با قیچی قسمت‌های کناره‌ی روبان را در دو طرف کارت برش بزنید. به این ترتیب روبان به قسمت‌های مساوی برش زده می‌شود.

روش دوم

در روش دوم می‌توانید با خط‌ کش طول روبان را به قطعات ۱۰ سانتی تقسیم کرده و قسمت‌های علامت‌گذاری شده را با قیچی برش بزنید.

پس از برش، گلبرگ را به شکل طولی در دست بگیرید. دو لبه‌ی گلبرگ را به وسط بکشید تا طول روبان به شکل یک برج شود. سپس کناره‌ها را روی خط وسط گلبرگ بکشید و با فندک لبه را بسوزانید تا به هم بچسبد.

پس از آماده کردن تمام گلبرگ‌ها به شیوه‌ی گفته شده، گلبرگ‌ها را یک رنگ در میان کنار هم با چسب گرم بچسبانید. سیخ چوبی را ابتدای اولین گلبرگ قرار دهید و پایین همه‌ی گلبرگ‌ها را به چسب گرم آغشته کنید.

سیخ چوبی را به کناره‌ی اولین گلبرگ بچسبانید. سپس سیخ چوبی را روی بقیه‌ی گلبرگ‌ها بچرخانید تا تمام گلبرگ‌ها دور هم پیچیده شوند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش ساخت آینه بسیار زیبا با تکه های ظروف شکسته

گل زیبای شما آماده است. از این گل چند عدد درست کنید و کنار هم قرار دهید و به وسیله‌ی برگ‌های زیبا دور و ساقه‌ی گل‌ها را تزیین کنید و به بهترین دوستتان دسته گل زیبایتان را هدیه دهید.

برای آموزش گام به گام این دسته گل زیبا فایل تصویری زیر را دانلود کنید.

اختصاصی نشریه‌ی اینترنتی نوجوان‌ها – رقیه مستقیم

t کاردستی دسته گل زیبا
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *