کاردستی روکش سیم هدفون همراه با فیلم

t کاردستی روکش سیم هدفون همراه با فیلم
t کاردستی روکش سیم هدفون همراه با فیلم

در بسیاری اوقات ، سیم هدفون و یا سیم شارز گوشی تلفن همراه ، به زودی فرسوده شده و پاره می شود . روکش سیم هدفون ، باعث می شود که سیم ها عمر بیشتری داشته باشند

لوازم مورد نیاز

نخ عمامه رنگی
چسب گرم

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

شیوه کار روکش سیم هدفون

ابتدا قسمت پایین سوکت هدفون را به چسب گرم آغشته کنید. سپس سوکت را با چسب نواری به یک سطح صاف بچسبانید تا ثابت باشد و در هنگام کار حرکت نکند. برای بافت بهتر است از نخ هایی با رنگ متفاوت استفاده کنید تا در پایان کار زیباتری داشته باشید. نخ را از زیر سیم رد کنید طوری که سیم وسط نخ قرار گیرد. سپس نخ را به انتهای سیم جایی که به چسب آغشته شده بود بکشانید.

دو سر نخ را در دست جابه جا کنید. به طوری که نخی که در دست راست بود به سمت چپ و نخی که در دست چپ بود به سمت راست منتقل شود و نخ ها یک ضربدر را روی سیم تشکیل دهند.

سپس یک سر نخ را از زیر ضربدر بیرون آورده و گره ایجاد شده را به انتهای سیم برده و محکم از دو طرف بکشید. این کار را تا انتهای سیم با نخ های مختلف تکرار کنید تا طول سیم کاملا بافته شود. اگر در طی کار نخ به انتها رسید کافیست نخ بعدی را به نخ قبلی گره زده و کار را ادامه دهید. ن

کته لازم که در مورد تکرار بافت ها روی سیم باید به آن توجه داشته باشید؛ اگر سر نخ را در گره اول را از سمت راست زیر ضربدر کنید و تا پایان همین کار را ادامه دهید گره ها کنار هم در یک سمت ایجاد خواهند شد و بافت زیبایی در پایان خواهید داشت. برای یادگیری بهتر روکش سیم هدفون ، به شکل گام به گام  فایل تصویری زیررا با دانلود کنید وببینید و از خلاقیت خود لذت ببرید.

چگونه هدفون سیم دار را به  هدفون بی سیم تبدیل  کنیم؟

آیا گوشی های هدفون مضرند؟

 

t کاردستی روکش سیم هدفون همراه با فیلم
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کودکان و نوجوانان دنیا در ماه رمضان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *