کاردستی رُز کاغذی 

t کاردستی رُز کاغذی 

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

وسایل لازم 

فوم رنگی 
چسب 
قیچی

شیوه ساخت  

ابتدا دو نوار مستطیل شکل از فوم برش بزنید. سپس 4 دایره که لبه های آن ها به شکل گلبرگ برش داده شده را برش بزنید. هم چنین یک نوار مستطیلی نیز که لبه های آن به شکل دایره های کوچک است را برش بزنید. با این کار الگوهای اولیه برای گل درست شده است.

برای شروع نوار فومی را روی هم بپیچید به شکل یک استوانه کوچک و قسمت پایین آن را با چسب بچسبانید. سپس نوارهای مستطیلی را به دو ردیف اول بچسبانید. با دست لبه های فوم را به طرف بیرون خم کنید. 

گل رز.سایت نوجوان ها (1)

 

گل رز.سایت نوجوان ها (2)

به این ترتیب قسمت کلاهی وسط گل تشکیل می شود. برای این که به نوع طبیعی نزدیک تر باشد بهتر است لبه گلبرگ ها را روی یک قطعه اسفنج قرار دهید و کمی با نوک اتو نیمه گرم آن را گرم کنید و بلافاصله به وسیله ابزار گل سازی لبه ها را کمی روی اسفنج فشار دهید تا لبه گلبرگ ها شکل کاسه ای به خود بگیرد. کلاله را در قسمت وسط ردیف اول گلبرگ بچسبانید.  

گل رز.سایت نوجوان ها (3)

 
گلبرگ های این گل دو یا سه ردیف است که می توانید به سلیقه خود آن را بسازید. پس از آن ساقه ای که قبلا با نوار گاترین سبز یا قهوه ای پوشاندید را از بین گلبرگ ها رد کنید و با چند عدد کاسبرگ پشت گلبرگ ها را مهار کنید و از زیبایی این گل در کنار میز تحریرتان لذت ببرید. 
 

گل رز.سایت نوجوان ها (4)

گل رز.سایت نوجوان ها (5)

mosabeghe

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید.
 

t کاردستی رُز کاغذی 
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی کلبه بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *