کاردستی شمع های تزئینی

کاردستی شمع های تزئینی
t کاردستی شمع های تزئینی

شمع های تزئینی یکی از پر طرفدارترین لوازم جشن ها و میهمانی ها است. ما در این بخش از آموزش کاردستی ساخت شمع هایی را به شما آموزش خواهیم داد که به سادگی و از وسایل دورریختنی درست می شوند و می توانید در جشن ها و مهمانی هایتان از آن ها استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت شمع های تزئینی

استوانه مقوایی (مقوای دستمال توالت و دستمال آشپزخانه)
چسب حرارتی
رنگ اسپری
لامپ های کوچک

شیوه کار

کاردستی شمع های تزئینی

برای ساخت شمع های تزئینی بهتر است از استوانه های مقوایی که بدنه دستمال آشپزخانه و دستمال توالت ها هستند و دو اندازه بلند و کوتاه دارند استفاده کنید.

ابتدا برای محفظه لامپ وسط شمع یک قوطی فلزی در نظر بگیرید و یک لامپ کوچک را که به دو باطری ساعت متصل شده است درون این جعبه جاسازی کنید.

استوانه های مقوایی را به شکل نامنظم بلند و کوتاه کنار هم قرار دهید. بهتر است سه استوانه بلند را در مرکز و بقیه استوانه ها را دور این سه استوانه بچسبانید. بدنه استوانه ها را با چسب حرارتی به هم متصل کنید.

کاردستی شمع های تزئینی

برای درست کردن اشک هایی که از اطراف شمع آویزان است بهترین کار ریختن چسب ها به شکل انبوه دور لبه استوانه است. برای این کار طوری چسب را روی لبه استوانه بریزید که چسب از اطراف به طرف پایین بدنه سرازیر شود (شُره کند). همه استوانه ها را به همین ترتیب چسب کاری کنید. سپس استوانه ها را در جایی ثابت قرار دهید تا چسب ها کاملا خشک شوند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ایده برای ساخت کاردستی با حرف میم کلاس اول

مرحله پایانی کار، رنگ آمیزی بدنه شمع هاست. می توانید با استفاده از اسپری رنگ های مختلف در فضای باز این کار را انجام دهید و پس از آن کمی صبر کنید تا رنگ ها خشک شوند.

به جای محفظه و لامپ می توانید از شمع های پارافینی، که خودشان محفظه ای کوچک دارند، استفاده کنید و آن ها را روی دهانه استوانه بچسبانید یا محفظه فلزی و لامپ کوچک را طوری روی دهانه استوانه بچسبانید که دهانه استوانه را کاملا بپوشاند.

از نور رویایی شمع هایتان لذت ببرید.

کاردستی شمع های تزئینی

اختصاصی نشریه‌ی اینترنتی نوجوان‌ها – رقیه مستقیم

t کاردستی شمع های تزئینی
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *