کاردستی ساخت چراغ خواب با پلاستیک های بازیافتی

t کاردستی ساخت چراغ خواب با پلاستیک های بازیافتی
t کاردستی ساخت چراغ خواب با پلاستیک های بازیافتی

اگر می خواهید با کم ترین هزینه یک چراغ خواب زیبا داشته باشید این مطلب را دنبال کنید.

وسایل مورد نیاز ساختن چراغ خواب

بطری پلاستیکی
لامپ
هُلدُر
سیم برق، کلید و دوشاخه 

شیوه کار

برای ساخت این چراغ خواب می توانید از هر بطری پلاستیکی استفاده کنید. توجه داشته باشید بدنه بطری بزرگ باشد طوری که گنجایش قرار گرفتن لامپ همراه با مقداری فضای باز در اطراف آن وجود داشته باشد.قسمت بالای بطری را با تیغ موکت بری منظم برش بزنید و از بدنه جدا کنید. برای این که کاردستی شما هنگام استفاده جلوه زیباتری داشته باشد می توانید کارهای ابتکاری انجام دهید.

یکی از این کارها رنگ کردن بدنه بطری است. می توانید با استفاده از رنگ های اسپری بدنه و داخل بطری را رنگ آمیزی کنید. اما توجه داشته باشید رنگ کردن بدنه باعث می شود نور کمتری از چراغ خواب بیرون بیاید.

چراغ خواب

همچنین می توانید از مقداری پارچه توری استفاده کنید. به این ترتیب که تور را به اندازه دور بدنه بطری برش بزنید. سپس با چسب، تور را به بدنه بطری بچسبانید.

چراغ خواب

قدم بعدی این است که لامپ را درون بطری قرار دهید. برای این کار ابتدا قسمت پایین و گوشه بدنه بطری را با درفش گرم سوراخ کنید. سیم برق را از سوراخ رد کنید.

حالا هلدر را با رعایت قوانین ایمنی به دو سر سیم متصل کنید و با چسب برق اتصالات بدون روکش سیم را بپوشانید. سپس اضافه سیم را از سوراخ پشت بدنه چراغ خواب بیرون بکشید. هلدر را به کف چراغ خواب بچسبانید و لامپ را روی آن بپیچید. سیم برق را به دوشاخه متصل کنید. کاردستی چراغ خواب آماده شده است.

چراغ خواب

لحظه رویایی فرارسیده است! کافی است دوشاخه را به برق متصل کنید و از روشناییش لذت ببرید.

چراغ خواب

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی گل رز

t کاردستی ساخت چراغ خواب با پلاستیک های بازیافتی
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *