کاردستی قاب آینه حلقه ای

t کاردستی قاب آینه حلقه ای
t کاردستی قاب آینه حلقه ای

کاردستی قاب آینه حلقه ای 

به نظر شما این آینه زیبا و جذاب نیست ؟ اما اگر بگوییم که این کاردستی دیدنی بسیار ارزان ساخته می شود بیشتر شگفت زده می شوید. این قاب آینه از لوله های پولیکا ساخته شده است. برای کاردستی قاب آیینه حلقه ای به مقداری لوله پولیکا نیاز دارید و اگر خودتان هم نمی توانید آن ها را برش بزنید می توانید از فروشنده کمک بگیرید.

وسایل مورد نیاز

آینه گرد

لوله های پولیکا ( PVC )

چسب حرارتی

کاردستی قاب آینه حلقه ای 

شیوه ساخت کاردستی قاب آینه حلقه ای 

برای ساخت این قاب آینه به لوله های PVC نیاز دارید (می توانید از موارد مشابه هم استفاده کنید.)روی لوله با فاصله 1 یا 2 سانتی متر علامت بزنید و حلقه هایی به یک اندازه ببرید.با چسب حرارتی ابتدا حلقه هایی به اندازه دور آینه در کنار هم گرد کنید و چسب بزنید.حلقه های بعدی را نیز در اطراف حلقه اصلی بچسبانید و در پایان کار آینه را نیز در مرکز بچسبانید.

می توانید انواع مدل ها، طرح ها و اندازه های قاب آینه را با نوع چیدن حلقه ها ایجاد کنید. مثلامی‌توانید مهره‌ ، دکمه‌ و یا وسایل تزئینی دیگری را روی لوله بچسبانید تا ظاهری پیچیده‌تر به آن ببخشید. یا می‌توانید داخل لوله های دایرهای را آینه های رنگی بچسبانید تا ظاهری طرح‌دار به آن بدهید.حالا این این کاردستی  زیبا را در اتاق نشیمن خود آویزان کنید تا دیوار جلوه ای خاص پیدا کند.

 

 

 

t کاردستی قاب آینه حلقه ای
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی با یک تکه کاغذ؛ ماهی (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *