کاردستی گلدوزی دختر مو بلند 

t کاردستی گلدوزی دختر مو بلند 
t کاردستی گلدوزی دختر مو بلند 

گلدوزی دختر مو بلند یکی از کاردستی های زیبایی است که می توانید از آن به شکل تابلو و یا برای گلدوزی روی بالش و روتختی استفاده کنید.

لوازم مورد نیاز

پارچه 
سوزن 
نخ گلدوزی
کارگاه گلدوزی

شیوه کار گلدوزی دختر مو بلند 

پارچه را داخل کارگاه قرار داده و محکم کنید. یک دایره به اندازه دلخواه روی پارچه بکشید. سپس یک کوک نیم میلی متری روی ضلع دایره ایجاد کنید اما نخ را تا انتهای کوک نکشید و حدود ۶ سانتیمتر از انتهای نخ را باقی بگذارید.

ادامه نخ را به شکل دایره در آورید و سوزن را از بین دایره عبور دهید و مجددا ۶ سانتی متر از نخ را رها کنید و بقیه نخ را با قیچی جدا کنید.

t کاردستی گلدوزی دختر مو بلند 

 
اگر تمایل دارید موها را یک طرف داشته باشید حدود ۵ تا ۶ گره روی یک طرف دایره ایجاد کنید، سپس آن ها را به طرف پایین برگردانید طوری که گره ها زیر نخ ها پنهان شود. اگر خواستید موها به شکل کامل باشد یک طرف دایره را با گره پر کنید تا موها به شکل کامل روی کار دیده شود.

نکته

گلدوزی دختر موبلند

دوخت موها روی کارگاه به شکل دیگری نیز امکان پذیر است. برای این کار یک گره به نخ بزنید و از زیر سوزن را از پارچه رد کنید. ۶ سانت از نخ را رها کرده و ادامه آن را قیچی کنید. به همین شکل نصف دایره را بدوزید و نخ ها را به طرف پایین رها کنید.
 

t کاردستی گلدوزی دختر مو بلند 

برای زیباتر شدن تابلوها می توانید از گلدوزی های برجسته درخت یا هر تزیین دیگری استفاده کنید. هم چنین می توانید موها را به شکل گیس ببافید تا دختران گلدوزی دختر موبلند شما زیباتر باشند.
 

گلدوزی دختر موبلند

البته شیوه های گلدوزی گیس ها و موی دخترانه انواع مختلفی دارد که شما می توانید با جستجو در مطالب دیگر سایت نیز نمونه هایی از آن را بیابید.

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی دسته گل زیبا

t کاردستی گلدوزی دختر مو بلند 
2.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *