کاردستی صندل روفرشی

دمپایی
t کاردستی صندل روفرشی

شاید دلتان بخواهد صندل روفرشی خود را به جای آنکه بخرید خودتان درست کنید. اگر چنین تصمیمی دارید با آموزش این کاردستی همراه شوید و صندل دوست‌داشتنی‌تان را بسازید.

وسایل لازم برای ساخت صندل روفرشی

اکلیل
سیم روکش‌دار مخملی
فوم ضخیم
قیچی
چسب

شیوه‌ی کار

ابتدا پایتان را به عنوان الگو روی فوم قرار دهید و دور آن را با مداد خط بکشید. سپس با قیچی دور الگو را جدا کنید. دقت کنید که هر دو پا را جداگانه الگو کنید چون اندازه و حالت پای چپ و پای راست با هم متفاوت است.

lsd[vh

کاردستی | صندل | ساخت صندل

پس از آن الگوی کف صندل را روی سطح صاف قرار دهید. کف را آغشته به چسب کرده و اکلیل‌های درخشان را روی آن بپاشید. برای این که اکلیل‌ها ثابت شوند و بعد از خشک‌شدن نریزند بهتر است یک لایه اسپری کیلر در فضای باز روی کف صندل بپاشید تا اکلیل‌ها در جای خود ثابت شوند.

کاردستی | صندل | ساخت صندل

در مرحله‌ی بعد، قسمت وسط جلوی الگو را با درفش یا نوک مداد یا یک میخ سوراخ کنید و دو رشته سیم‌های روکش مخملی را درون سوراخ فرو کنید و از طرف وارونه و زیر صندل آن را محکم کنید. به جای این سیم‌ها می‌توانید از دو قطعه چرم نیز استفاده کنید. سیم‌ها را به طرفین بکشید و در کناره‌ها مجدداً در فوم فرو کنید و زیر لایه‌ی اصلی محکم کنید.

کاردستی | صندل | ساخت صندل

برای استقامت بیشتر بهتر است یک لایه‌ی دیگر از الگوی اصلی چپ و راست برش بزنید. سپس لایه‌ی دوم را زیر لایه‌ی اول بچسبانید و برای محکم‌تر شدن کار دور آن را با سوزن‌های بزرگ با نخ محکم بدوزید. 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی فانوس های آویزان

برای زیباتر شدن کف صندل روفرشی می‌توانید از برچسب‌های ستاره‌ای یا انواع تزئینات استفاده کنید و از خلاقیت خود لذت ببرید. فقط حتما تزئینات را محکم بچسبانید که موقع پوشیدن صندل از روی ان جدا نشوند.

رقیه مستقیم

t کاردستی صندل روفرشی
3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *