آنتی ویروس AVEST

t آنتی ویروس AVEST

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

avest.nojavanha (3)تا به حال شاید درباره آنتی ویروس زیاد شنیده باشید این نرم افزار ها کمک زیادی به ما می کنند به عبارتی زمانی که ویروسی وارد سیستم ما می شود همین نرم افزار ها ی کم اهمیت بیشتر مورد اهمیت قرار می گیرند .آیا تا به حال با این مواجه شده اید که سیستم شما آنتی ویروس داشته باشد اما قادر به حذف ویروس از سیستم شما نباشد خوب مطمئنا این کار را برای شما سخت می کند چون نمی دانید واقعا چگونه است .بعضی از آنتی ویروس ها فقط قادر به حذف تعداد کمی از ویروسها می باشند اما نرم افزار ی که می خواهم به شما معرفی کنم یکی از قدرتمند ترین این نرم افزار هاست که از جمله توانایی های آن را به شرح زیر برای شما توضیح می دهم .

1-     این آنتی ویروس رایگان بوده و قادر خواهید بود به راحتی آن را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید و همچنین باید گفت که این آنتی ویروس دارای شماره سریال نیز نمی باشد .

2-     این آنتی ویروس بر عکس عده زیادی از آن ها قادر خواهد بود تمام ویروس ها ،ورم ها و دیگر مخرب های سیستم را ازبین ببرد .

 

3-     این نرم افزار به دلیل رایگان بودن قابلیت آبدیت را نیز از طریق اینترنت دارد و بر عکس برخی از نرم افزار ها که به طور روزانه باید آبدیت شوند این نرم افزار می تواند با یک بار آبدیت شدن تا مدت ها به طور مثال یک یا دو ماه به خوبی کار کند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ماشین های خودکار/ ربات ها

avest.nojavanha (2)

 

  4- از مهمترین نکات این آنتی ویروس این است که سیستم را قبل از لود شدن و بالا آمدن ویندوز نیز چک می کند که در این صورت امکان کمی وجود دارد که بتوان ویروسی را در سیستم یافت .

avest.nojavanha (4)

5- این آنتی ویروس را می توان در موبایل نیز قرار داد به عبارتی نسخه کم حجم آن که برای موبایل نیز طراحی شده باشد وجود دارد که به این وسیله می توان  از ورود ویروس به موبایل  نیز جلوگیری کرد به دلیل اینکه این نرم افزار همه فایلها و بر نامه های ورودی و همچنین مسجها و ایمیل های موجود در گوشی رانیز چک می کند .

avest.nojavanha (1)

 

 

t آنتی ویروس AVEST
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *