آموزش نقاشی پاندا مرحله به مرحله برای کودکان

آموزش نقاشی پاندا
t آموزش نقاشی پاندا مرحله به مرحله برای کودکان

پاندا یک حیوان بامزه است که بسیاری از افراد از جمله کودکان، علاقه زیادی به آن دارند. شما هم می‌توانید با استفاده از آموزش نقاشی پاندا و تصاویر آن که در ادامه قرار می‌دهیم، به راحتی یک پاندای زیبا نقاشی کنید این مطلب برای کودکان و افراد مبتدی در نقاشی تهیه شده است.

آموزش نقاشی پاندا گام به گام

در این قسمت آموزش نقاشی‌های پاندا را به صورت مرحله به مرحله را قرار می‌دهیم تا کودکان به راحتی بتوانند این نقاشی را بکشند.

آموزش نقاشی پاندا ساده

 

آموزش نقاشی پاندای کودکانه

 

آموزش نقاشی پاندا کودکانه

 

آموزش نقاشی پاندا برای کودکان

 

آموزش نقاشی پاندا کوچولو

 

 

نقاشی پاندا

 

 

نقاشی پاندا آسان

 

 

ایده نقاشی پاندا

 

 

نقاشی پاندا بامزه

 

 

نقاشی پاندا فانتزی

 

 

پاندا نقاشی

 

 

نقاشی پاندا کوچولو

ویدئوی آموزش نقاشی پاندا

کودکان ممکن است با استفاده از ویدئوی آموزش پاندا بهتر بتوانند آن را نقاشی کنند. شما هم می‌توانید برای آموزش این نقاشی به کودک خود از ویدئوهای زیر استفاده کنید.

آموزش نقاشی به کودکان_پاندا

آموزش نقاشی کودکانه _ نقاشی کردن زیبای پاندا

چگونه یک پاندا زیبا را قدم به قدم بکشیم؟

آموزش گام به گام نقاشی پاندا به کودکان

برای نقاشی یک پاندا، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

  1. طراحی اولیه: ابتدا یک دایره برای سر پاندا رسم کنید و یک بیضی کوچک‌تر برای بدن ایجاد کنید. سپس دو دایره کوچک به عنوان گوش‌ها در دو طرف سر بکشید.
  2. ترسیم چهره: در وسط سر، دو دایره کوچک برای چشم‌های پاندا بکشید. بین این دو دایره، یک نیم دایره برای بینی رسم کنید و بالای آن یک کمی خم شده‌تر بخشی برای حاشیه بینی ایجاد کنید. برای دهان، می‌توانید یک خط کوچک یا یک خندانک رسم کنید.
  3. ترسیم بدن و پاها: از بیضی کوچک‌تر برای بدن پاندا شروع کنید و به طور مرحله به مرحله بخش‌های مختلف از جسم پاندا را ایجاد کنید. سپس دو دایره برای پاهای پاندا به عنوان قسمت‌های پایینی از بدن رسم کنید.
  4. ترسیم دست‌ها و پاها: برای دست‌ها، دو بیضی کوچک را در دو طرف بدن پاندا رسم کنید. به عنوان پاها، دو مستطیل کوچک کنار هم به پایین بدن پاندا اضافه کنید.
  5. ترسیم جزئیات: حالا می‌توانید با جزئیات بیشتری به ترسیم پاندا بپردازید. چشم‌ها را تیره کنید و اطراف چشم‌ها را با دایره‌های کوچک نمایش دهید. جزئیات بینی و دهان را تکمیل کنید. همچنین، لبه‌های بدن، دست‌ها و پاها را نیز توصیف کنید.
  6. ترسیم نمادها: برای ترسیم پوشش چرمی پاندا، می‌توانید خطوط خمیده و تیره را به اطراف بدن و صورت اضافه کنید.
  7. رنگ آمیزی: نقاشی پاندا را با رنگ‌های مناسب پر کنید. برای بدن اغلب سفید یا روشن و برای جزئیات چشم‌ها، بینی، گوش‌ها و دست‌ها از رنگ‌های تیره استفاده کنید.
  8. تکمیل پس‌زمینه: در نهایت، یک پس‌زمینه یا محیط مخصوص برای پاندا ترسیم کنید. می‌توانید از منظره جنگل، بامبوها یا حتی ابرها استفاده کنید.
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چند روش کاربردی برای کنترل عصبانیت

از ابزارهای مداد رنگی، مداد‌های آبرنگ یا براش‌ها و رنگ‌های آکریلیک برای ترسیم استفاده کنید. همچنین، شما می‌توانید با تجربه و تلاش مرحله به مرحله تکنیک‌های خود را بهبود دهید تا نقاشی‌تان بهتر شود.

کلام آخر

نقاشی پاندا یکی از نقاشی‌های بسیار آسان برای کودکان است. در این مطلب سعی کردیم که چند آموزش این نقاشی برای کودکان به شکل کاملا ساده و مرحله به مرحله برای شما دوستان عزیز قرار دهیم. شما هم می‌توانید در صورت تمایل نقاشی‌های پاندای خودتان را برای ما ارسال کنید.

نقاشی ارسالی شما با نام خودتان در سایت منتشر می‌شود. اگر دوست دارید نقاشی اسب تک شاخ را نیز یاد بگیرید، به مطلب آموزش نقاشی اسب تک شاخ هم سر بزنید.

منبع

t آموزش نقاشی پاندا مرحله به مرحله برای کودکان
5/5 - (1 امتیاز)

آنچه دیگرانجست و جو کرده اند:

  • نقاشی پاندا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *