بهترین تفریحات کیش برای نوجوان ها

پرطرفدارترین تفریحات کیش
t بهترین تفریحات کیش برای نوجوان ها

آشنایی با بهترین تفریحات کیش مناسب نوجوان ها

جزیره‌ی کیش از بهترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. در جزیره‌ی کیش می‌توانید آبی نیلگون و نقره‌فام دریا را در کنار خیل عظیمی از تفریحات مدرن و هیجان‌انگیز، تجربه کنید. شاید شما هم نوجوان باشید یا فرزند نوجوانی داشته باشید و می خوهید بدانید بهترین تفریحات کیش برای نوجوان ها کدام ها هستند؟ما شما را با بهترین‌های تفریحات برای همه به خصوص نوجوان ها آشنا می‌کنیم و جزییات و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

بهترین تفریحات کیش برای نوجوان ها کدامند؟

حال می‌رسیم به بخش اصلی مقاله، یعنی بهترین تفریحات کیش برای نوجوان ها.

سافاری

سافاری مجموعه‌ای بی‌نظیر است که برای هر سن و هر نوع سلیقه‌ای به خصوص نوجوان ها، چیزی برای ارائه و حرفی برای گفتن دارد. به علاوه یکی از تفریحات ارزان کیش هم به حساب می‌آید.مجموعه سافاری، یک مجموعه‌ی کامل و عظیم است که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می‌شود. اگر به دنبال هیجان و آدرنالین هستید، مجموعه سافاری در خدمت شماست، اگر به دنبال آرامش و لذت از طبیعت هستید، باز هم سافاری می‌تواند انتخاب شما باشد.سافاری مجموعه‌ای است که از هر چیزی نمونه‌ای در خودش دارد: آفرود، کارتینگ، پینت‌بال، موتور دریفت و موتور باگی، بانجی شوتینگ، فوتبال حبابی و شترسواری، فقط گوشه‌ای از تفریحات این مجموعه‌ی بزرگ هستند.

سافاری کیش

 

قلعۀ وحشت

یکی دیگر از تفریحات مورد علاقه نوجوان ها در کیش، قلعه‌ی وحشت است. اگر دلتان بدجوری برای برای هیجان لک زده و دوست دارید تا ترس و وحشت را با گوشت و استخوان حس کنید، بهترین توصیه‌ی ما به شما، قلعه‌ی وحشت است.گفته می‌شود که آدرنالین برای سلامتی خوب است، پس کجا را بهتر از قلعه‌ی وحشت برای ترشح آدرنالین می‌توان پیدا کرد؟ شما در قلعه‌ی وحشت به نوعی بازیگر یک فیلم ترسناک می‌شوید و همراه با لیدر خود که نقش کارگردان را بر عهده دارد، پا در دل ترس و وحشت می‌گذارید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مناطق بکر کیش

بسته به جسارت و شجاعتتان، می‌توانید یکی از دو سانس فول‌اکشن (که بسیار وحشتناک‌تر است)، یا سانس متوسط را که وحشت کمتری دارد، انتخاب کنید. مدت زمان این ماجراجویی وحشتناک 7 دقیقه است و در طی عبورتان از شما عکس می‌گیرند و در آخر اگر خواستید می‌توانید چاپشان کنید.

قلعه وحشت کیش

پاراسل

از دیگر تفریحات محبوب کیش بین نوجوان ها، پاراسل است. پاراسل و یا پاراسلینگ یا (Para Sailing) در زمره‌ی تفریحات محبوب زمستانی و هم در زمره‌ی هیجان‌انگیزترین تفریحات قرار می‌گیرد. به زبان ساده، پاراسل همان چتربازی بر روی آب است. به این صورت که چتر، با طنابی به قایق موتوری وصل شده، قایق با سرعت زیاد شروع به حرکت می‌کند، چتر اوج گرفته و بعد قسمت اصلی ماجرا رخ داده و بر فراز آسمان کیش به پرواز در می‌آیید.هنگام پرواز با پاراسل منظره‌ای رویایی از سواحل جزیره‌ی کیش خواهید داشت و کل جزیره‌ی کیش زیر پای شما خواهد بود. می‌توانید این تفریح را در ساحل دامون، ساحل مرجان و یا سیمرغ تجربه کنید.

عکس پاراسل کیش

پیشنهاد مطالعه: بهترین سواحل کیش

شاتل

شاتل هم یکی دیگر از هیجان انگیزترین و محبوب ترین  تفریحات کیش برای نوجوانان  است و بسیار هم پرطرفدار است. گذشته از آن، شاتل هم درست مثل پاراسل، برای کسانی که به دنبال هیجان و یک ماجراجویی خارق‌العاده می‌گردند، گزینه‌ی بسیار خوبی است که به هیچ وجه نباید از دستش بدهند.

می‌توان گفت که شاتل سواری هم تقریبا شبیه به پاراسل است، با این تفاوت که در شاتل، شما بر روی تیوپ بزرگی می‌نشینید و به وسیله‌ی یک قایق موتوری روی آب کشیده می‌شود و موج‌سواری می‌کنید. شاتل بسیار غیرقابل پیش‌بینی است و خب هیجانش نیز به همین است!

شاتل کیش

پیشنهاد مطالعه: معرفی پاراسل و شاتل کیش

غواصی

یکی از بهترین تفریحات کیش، غواصی است. آرامش و لذتی خاص در غواصی وجود دارد که شاید در هیچ کدام از تفریحات آبی کیش پیدا نکنید. وصف ارتباط با دنیای زیر آب و تماشای حیاتی که در آنجا جریان دارد، در هیچ کلمه و جمله‌ای نمی‌گنجد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معرفی جزیره‌ی کیش؛ همه چیز در مورد کیش

در طی این تجربه، ابتدا شما حدودا 40 دقیقه آموزش می‌بینید، بعد از آن هم دوباره به همان اندازه در آب‌های استخر مخصوص تمرین می‌کنید. در آخر هم حدودا یک ساعت، در زیر آب به گردش می‌پردازید. به علاوه فراموش نکنید که تمام امکانات و تجهیزات لازم هم برایتان فراهم است و یک مربی مجرب و حرفه‌ای نیز همراهتان خواهد بود.

اگر به تفریحات علاقه مند هستید، می‌توانید این مطلب را هم مطالعه کنید:

مجموعه تفریحی بش قارداش

پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن، یکی از بهترین‌های تفریحات کیش برای خانواده ها، کودکان و نوجوانان است. پارک آبی اوشن، یا تم پارک آبی اوشن، بزرگترین و اولین تم پارک آبی ایران است. این پارک دنیایی تازه را پیش رویتان می‌گذارد، 17 راید (در سه نوع آرام، سریع و هولناک)، 4 استخر و یک اسپا در آن وجود دارد و برای هر نوع سن و قشری مناسب است. در داخل پارک آبی اوشن، دو رستوران، چهار کافه و چند فروشگاه برای رفاه هر چه بیشتر گردشگران در نظر گرفته شده است.

پارک آبی اوشن

پارک دلفین‌ها

این پارک همانطور که از نامش پیداست، اختصاص دارد به این موجودات بامزه و باهوش. تماشای آب بازی و جست و خیز دلفین‌ها و نمایش بی‌نظیرشان، برای هر قشر و سنی لذت‌بخش بوده و به عنوان یکی از مهیج‌ترین‌ها به شمار می‌رود که صد البته از بهترین تفریحات خانوادگی کیش است.

البته پارک دلفین‌ها به همین جا خلاصه نمی‌شود! این مجموعه‌ی 100 هکتاری، نه تنها پارک دلفین‌ها، بلکه شامل باغ پرندگان، تونل خزندگان، کلاسیک شو و آکواریوم آب شو را هم می‌باشد. پس با این اوصاف، پارک دلفین‌ها جایی نیست که بتوانید آن را نادیده بگیرید، زیرا در این صورت بعدا حتما پشیمان خواهید شد!

پارک دلفین ها کیش

پیشنهاد مطالعه: بهترین پارک های کیش

کشتی آکواریوم

اگر از گردش به این سمت و به آن سوی جزیره‌ی کیش خسته شده‌اید، و اینکه دوست دارید یک روز را در کنار خانواده‌ی خود بگذرانید و البته در یک جای گرم، لم بدهید و بنشینید، پیشنهاد ما به شما، کشتی آکواریوم کیش است. گردش با این کشتی، از بهترین تفریحات کیش برای خانواده ها و کودکان و نوجوانان است.همانطور که از نامش پیداست، کف و دیواره‌های این کشتی همگی شیشه‌ای هستند. اگر علاقه‌مند به تماشای زندگی ماهی و آبزیان دردیایی هستید، باز هم این کشتی انتخاب شما خواهد بود. گذشته از تمامی این‌ها، این کشتی موسیقی زنده هم دارد و لذت سفرتان را برای شما دو چندان خواهد کرد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گردش زمستانی به ما چه چیزهایی می آموزد 

کشتی آکواریوم

جایروکوپتر

جایروکوپتر، یکی از یکی از محبوب ترین  تفریحات در کیش می‌باشد. جایروکوپتر نه تنها از پرطرفدارترین تفریحات است، بلکه بسیار هم پرهیجان بوده و برای کسانی که به دنبال کمی ماجراجویی و آدرنالین بیشتر می‌باشند، بهترین گزینه است.شاید جایروکوپتر را با نام هلیکوپتر و یا هواچرخ هم شنیده باشید. البته جایروکوپتر چندان تفاوتی هم با آن ندارد، به جز اینکه تعداد سرنشسنان آن تنها دو نفر است. با جایروکوپتر می‌توانید بر فراز آب‌های نقره‌فام کیش، به پرواز در بیایید. و از منظره‌ی آبی دریا لذت ببرید.

جایروکوپتر

اسکوتر زیردریایی

اسکوتر زیردریایی یکی دیگر از تفریحات لوکس و لاکچری کیش است. در این تفریح، شما سوار بر وسیله‌ی نقلیه‌ای می‌شوید که هم تا حدودی شبیه به اسکوتر است، و هم شبیه به نوعی موتور برقی کوچک می‌باشد، به علاوه مجهز به کپسول اکسیژن نیز هست تا هر چه بیشتر از ان لذت ببرید.

اسکوتر زیردریایی

استفاده از این اسکوترها بسیار آسان است، به امکاناتی زیادی هم نیاز ندارد. شما تا عمق 10 الی 20 متری در آب‌ها نیلگون خلیج فارس فرو می‌روید، از مناظر بکر و بی‌نظیر زیر آب لذت می‌برید، هم می‌توانید حتی مرجان‌ها و ماهی‌ها را لمس کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.استفاده از اسکوتر زیردریایی به تجربه‌ی قبلی و یا مهارت خاصی نیاز ندارد، زیرا که همواره در تمام طول این ماجراجویی، یک مربی حرفه‌ای همراه شما خواهد بود. این تفریح برای زنان باردار و کسانی که مبتلا به بیماری قلبی و یا صرع هستند، توصیه نمی‌شود.

t بهترین تفریحات کیش برای نوجوان ها
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *