فیلم های برتر رابین ویلیامز که در حافظه ها می ماند

فیلم های برتر رابین ویلیامز که در حافظه ها می ماند
t فیلم های برتر رابین ویلیامز که در حافظه ها می ماند

رابین ویلیامز، بازیگر و کمدین آمریکایی، در دنیای سینما و تلویزیون به شهرت رسید. او با اجرا با سبک بداهه‌پردازی و پرجنب و جوش و ایفای طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها معروف شد. از او به‌عنوان یکی از بزرگترین کمدین‌های تمام ادوار یاد شده‌است. وی در فیلم‌های معروفی مانند “بی خوابی”، “ویل هانتینگ خوب” و “جومانجی” نقش‌آفرینی کرده است.

در آگوست سال 2014 بود که خبر مرگ رابین ویلیامز تیتر اول روزنامه های آمریکا و جهان شد. این بازیگر محبوب در سن 63 سالگی در خانه ی خود در کالیفرنیا از دنیا رفت. با وجود اینکه این بازیگر و کمدین در بین ما نیست، به خاطر فیلم هایی که بازی کرده و لحظات شاد و پر از خنده ای که به ما داده است از خاطر ما محو نمی شود. در میان فیلم هایی که ویلیامز بازی کرده است، 6 فیلم هستند که بسیار خاطره انگیز هستند، روزهای تعطیل فرصت خوبی برای دیدن آن هاست.

جومانجی

رابین ویلیامز (2)

این فیلم محصول سال 1995 است و به جز رابین ویلیامز، ستارگانی مانند کریستن دانست و بونی هانت در آن بازی کرده اند. داستان قصه از این قرار است: دو کودک یک بازی قدیمی جادویی را پیدا کرده اند و شروع به بازی می کنند. در حین بازی، مردی که سال ها در آن  بازی گرفتار شده بود آزاد می شود و برایشان اتفاقات خطرناکی می افتد.  بچه ها برای توقف این مخاطرات، چاره ای جز به پایان رساندن بازی ندارند.

پوپی (ملوان زبل)

رابین ویلیامز (3)

این فیلم محصول 1980 است و بازیگران آن رابین ویلیامز، شلی دووال و ری والستون هستند. داستان به این صورت است که یک ملوان به نام پوپی به شهری به نام سوییت هیون سفر می کند، در این شهر عاشق دختری می شود،  آن ها بچه ای را به فرزند خواندگی قبول می کنند ام فردی به نام بلوتو با او دشمن می شود و……

مرد دویست ساله

رابین ویلیامز (4)

این فیلم محصول سال 1999 است و بازیگران آن رابین ویلیامز، امبث دیویتز و سام نیل هستند. داستان درباره ی  یک آدم آهنی است که تلاش می کند به انسان تبدیل شود و در حین تبدیل به انسان، احساسات را نیز فرا می گیرد و……

خانم داوت فایر

رابین ویلیامز (1)

محصول سال 1993 می باشد و ستارگان فیلم رابین ویلیامز، سالی فیلد و پیرس براسنان هستند. داستان فیلم درباره ی بازیگری است که  بعد از یک طلاق تلخ، خود را به شکل یک زن پرستار بچه ها  در می آورد تا زمانی را به صورت مخفی با فرزندان خود که تحت کفالت همسر سابقش هستند بگذارند.

علاءالدین

رابین ویلیامز (5)

محصول سال 1992 است و ستارگان آن اسکات وینگر، رابین ویلیامز و لیندا لارکین هستند. داستان از این انمیشین ماجرای  بچه شروری به نام علاءالدین است به طور تصادفی شاهزاده خانم یاسمین را زیر زمین شهر ملاقات می کند. این دو عاشق هم می شوند. ولی شاهزاده خانم فقط می تواند با یک شاهزاده ازدواج کند و….. ویلیام رابینز در این انمیشین صدا پیشه غول چراغ جادو است.

پیتر پن

رابین ویلیامز (1)

محصول سال 1991 است و ستارگان آن داستین هافمن، رابین ویلیامز و جولیا رابرتز هستند. داستان از این قرار است: زمانی که کاپیتان هوک فرزندان خود را می دزدد، پیتر پن، که اکنون بزرگ شده است، باید به ناکجاآباد بازگردد و دوباره ادعا کند که روح جوانش آمده است تا با دشمن قدیمی خود بجنگد.

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاغذ تورنسل بسازیم

تکنیک پرده سبز در فیلم سازی حرفه ای چیست؟

t فیلم های برتر رابین ویلیامز که در حافظه ها می ماند
امتیاز به این نوشته

آنچه دیگرانجست و جو کرده اند:

  • رابین ویلیامز آدم آهنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *