مردم آزاری / مجموعه تلوزیونی روشنا

مردم آزاری

مجموعه روشنا با هدف آموزش، اطلاع‌ رسانی و پیشگیری از جرایم در جامعه ساخته شده است. مردم آزاری نام یکی از بخش های این مجموعه است.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

مردم آزاری

مردم آزاری

باهاش تماس گرفتم و دیدم کلافه و بی‌حوصله است! پرسیدم: چی شده احمد؟ اتفاقی افتاده؟ با گرفتگی گفت دلم گرفته! پرسیدم: از چی از کی؟ گفت: حوصله داری بشینیم رودر رو به حرف زدن؟ گفتم: حتما! تو میای یا من بیام؟

کمی بعد پیش هم بودیم. دلش از کسی گرفته بود که در حقش نامردی کرده بود. یه آن گفت: می‌دونی چرا خدا بارها گفته از حق خودم می‌گذرم اما از حق‌الناس نه؟ گفتم‌: راستش خیلی بهش فکر کردم یه چیزایی هم به نظرم رسیده اما نه اونقدر محکم که خیالم جمع بشه و بگم: حتما همینه! گفت: می‌دونی چیه؟ وقتی حق‌الله و زیر پا می‌ذاری فقط خودتی و خدا… کسی این وسط آزاری نمی‌بینه ولی حق‌الناس یکم پیچیده‌تره!

تصور کن یه دروغ یه تهمت یه غیبت یه دزدی یه خیانت می‌تونه جهان یه نفر دیگه رو به هم بریزه . بی‌اونکه تو حتی با خودت فکر کنی چه تاثیری روی زندگی یه نفر دیگه گذاشتی با یه آزاری از این شکل بزنی دنیای یه نفر و نیست و نابود کنی. اینجاست که خدا می‌ایسته و از حق اون بنده‌ای که ستم دیده نمی‌گذره…بهش نگاه کردم یاد حرف بابابزرگم افتادم که می‌گفت: باباجون خدا کس و کار آدماست! اگه یه نفر و آزار بدی کس و کارش غصه می‌خورن! حواست باشه خدا رو غصه ندی…

حیوان آزاری / مجموعه تلوزیونی روشنا

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازسازی شاهکارهای کلاسیک با کاغذ پاره!

داستان کوتاه | مردم آزار

امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *