برترین بازی های رایگان موبایل برای کودکان

برترین بازی های رایگان موبایل برای کودکان
t برترین بازی های رایگان موبایل برای کودکان

اگرچه در سال‌های اخیر به بازی‌های موبایلی برای بزرگسالان بیشتر توجه شده است، بازی‌های موبایلی بسیار زیادی نیز برای کودکان طراحی شده است. اگر به دنبال بازی‌های جذاب، آموزشی و در عین حال، سرگرم‌کننده برای فرزندتان هستید، در ادامه مقاله قصد داریم چند مورد از برترین بازی های رایگان موبایل برای کودکان را به شما معرفی کنیم.

Web Mater: Stickman Superhero

این بازی برای کودکان بالای شش سال مناسب است که برای کودکان علاقه‌مند به شخصیت مرد عنکبوتی علاقه‌مندند یک انتخاب شگفت انگیز است. کودکانی که به خرید محصولات مرد عنکبوتی دارای طرح اسپایدرمن مانند کارتون، بازی، اسباب بازی و لباس آن علاقه‌مندند، از این بازی به‌شدت لذت خواهند برد. در توصیف بازی مطرح شده است که بچه‌ها با این بازی به مهارت‌های یک عنکبوت مسلط می‌شوند.

Funny Balloon

برترین بازی های رایگان موبایل برای کودکان

این بازی که برای سن دو تا پنج سال مناسب است، یک بازی آموزشی بصری محسوب می‌شود که دارای چهار بخش است. در بخش اول، «بادکنک خنده‌دار» به بچه‌ها 12 رنگ را یاد می‌دهد و برای آن‌ها توضیح می‌دهد که احتمالا با این رنگ‌ها کجا روبرو می‌شوند. پس از آن، بچه‌ها سه بازی کوچک انجام می‌دهند که به تقویت آنچه یاد گرفته‌اند کمک می‌کند. سه بخش دیگر نیز به همین شکل پیش می‌رود و با نقاشی و رنگ‌آمیزی تصاویر و چینش پازل‌ها کودکان را به چالش می‌کشد. این بازی هم یک بازی آموزشی و سرگرم‌کننده است. به همین دلیل، بچه‌ها از آن خسته نمی‌شوند.

PBS Kids Games

این بازی که برای کودکان شش تا نه سال طراحی شده است، در واقع با داشتن بیش از 100 بازی رایگان، یک مجموعه بازی محسوب می‌شود. PBS Kids Games این فرصت را به بچه‌ها می‌دهد که با محبوب‌ترین شخصیت‌های ادبیات کودک بازی کنند. علاوه بر این، بیشتر بازی‌ها آموزشی هستند و در حین بازی، کودکان را تشویق به تقویت انواع مهارت‌ها مانند شمارش، املا و غیره می‌کنند. بر خلاف بسیاری از بازی‌های موبایلی، این مجموعه بازی هیچ تبلیغاتی ندارد و نیاز بهخرید درون‌برنامه‌ای نیز ندارد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معرفی 10 تا از بهترین آزمایشگاه کودکان شیراز

The Cook

این یک بازی رایگان دوست‌داشتنی برای بچه‌هاست که می‌تواند آن‌ها را به آشپزی علاقه‌مند کند. همانطور که از نام آن مشخص است، یک شبیه‌ساز آشپزی است که بازیکنان لازم است در آن غذا آماده کنند. در ابتدای هر سطح، دستور غذا و مقداری مواد اولیه به بازیکن داده می‌شود تا پختن غذا را شروع کند. گاهی اوقات تبلیغات بازی می‌تواند اذیت‌کننده باشد اما برای جلوگیری از نمایش این تبلیغات می‌توانید پس از دانلود بازی، وای فای را خاموش کنید.

Crossy Road

Crossy Road یک بازی رایگان برای کودکان 10 سال به بالاست که در واقع به‌روزشده بازی Frogger کلاسیک محسوب می‌شود. بازیکنان لازم است در این بازی، طیف وسیعی از شخصیت‌ها از جوجه‌های کوچک تا بازیکنان بیسبال که می‌خواهند از خیابان رد شوند را کنترل کنند. اگرچه ساده به نظر می‌رسد و قبلا هم بازی‌هایی به این شکل ساخته شده‌اند، Crossy Road جذابیت و شگفتی بسیار زیادی دارد. این بازی از نظر گرافیکی به Minecraft شبیه است و جاده‌های آن پر از موانع چالش‌برانگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی است.

Toca Life World

اگرچه توسعه‌دهنده Toca Boca، بازی‌های کودکانه رایگان متعددی را ساخته است، این بازی خلاقانه‌ترین بازی این شرکت محسوب می‌شود. Toca Life World در واقع، یک بازی جعبه‌شنی بزرگ برای بچه‌هاست. این بدین معنی است که کودکان می‌توانند شهرهای خود را در آن بسازند و در آن‌ها اکتشاف کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند برای سکونت در شهرهای خود، شخصیت‌سازی کنند و در عین حال، داستان‌هایی را برای شخصیت‌ها خلق کنند. این بازی به تقویت خلاقیت و تخیل بچه‌ها کمک زیادی می‌کند و برای کودکان بالای 10 سال طراحی شده است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
سرخوشی رنگ‌ها: جذابیتی که لوازم تحریر فانتزی به دنیای نوشتن می‌بخشد

SpongeBob: Krusty Cook-Off

برترین بازی های رایگان موبایل برای کودکان

این یک بازی دوست‌داشتنی و جذاب برای کودکان در همه سنین است که به‌ویژه می‌تواند برای کودکان علاقه‌مند به انیمیشن باب اسفنجی انتخاب مناسبی باشد. اگر فرزندتان به تماشای باب اسفنجی شلوار مکعبی یا خرید محصولات دارای طرح این شخصیت مانند اسباب بازی و عروسک باب اسفنجی آن علاقه‌مند است، می‌توانید این بازی را برای او دانلود کنید. این اولین بازی باب اسفنجی در سبک مدیریتی و آشپزی است و پس از انتشار به‌سرعت محبوبیت پیدا کرد.

Hide ‘N Seek

بچه‌ها همیشه عاشق بازی قایم باشک هستند اما ممکن است همیشه نتوانند بیرون بروند و آن را واقعا بازی کنند. خوشبختانه، Hide ‘N Seek یک بازی رایگان موبایلی برای بچه‌های شش تا نه‌ساله است که به آن‌ها اجازه می‌دهد هیجان بازی قایم باشک را تجربه کنند. فرزندتان می‌تواند به‌عنوان کسی که قایم می‌شود یا به‌عنوان کسی که جستجو می‌کند بازی کند. این بازی طراحی زیبا و ساده‌ای دارد و از همه مهم‌تر بسیار هیجان‌انگیز است.

Dirty Farm

Dirty Farm یک بازی رایگان و ساده برای بچه‌های دو تا پنج سال است که لازم است در آن از حیوانات مزرعه مراقبت کنند. برای مثال، باید خوک‌ها را بشویند، دندان‌های اسب‌ها را مسواک بزنند، به خرگوش‌ها غذا بدهند و غیره. این بازی با سرعتی آرام پیش می‌رود و بنابراین، می‌تواند برای بچه‌ها جذاب باشد. همچنین، به کودکان نحوه مراقبت از حیوانات و اداره مزرعه را آموزش می‌دهد، بدون اینکه شبیه به کار به نظر برسد.
در نهایت، محروم کردن کودکان از موبایل امکان‌پذیر نیست اما می‌توان استفاده آن‌ها از گوشی را محدود به تنها یک ساعت در روز کرد و در عین حال، بازی‌های مناسب را برای آن‌ها دانلود کرد. در این صورت می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و به فرزندتان مهارت‌های لازم برای زندگی را آموزش دهید. بازی‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم برخی از این بازی‌ها هستند که خوشبختانه هزینه‌ای نیز ندارند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کلاس آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان

 

این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و نشریه اینترنتی نوجوانها هیچ مسئولیتی را در این مورد نمی‌پذیرد.

t برترین بازی های رایگان موبایل برای کودکان
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *