بزرگ ترین ماشین جهان را ببینید!

بزرگ ترین ماشین جهان
t بزرگ ترین ماشین جهان را ببینید!

آیا بزرگ ترین ماشین جهان را دیده‌اید؟ به نظر شما این ماشین‌ها در چه ابعادی ساخته شده‌اند؟ در این مطلب چند نمونه از بزرگ ترین ماشین جهان را خواهید دید که قرار  است کمی درمورد آن‌ها بحث کنیم. پس با ما همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه: بزرگ ترین رود جهان

بزرگ ترین ماشین جهان

تصاویر و مطالب زیر درمورد بزرگ ترین ماشین جهان شما را شگفت زده خواهد کرد. با ما همراه باشید.

سوپر لیموزین رویای آمریکایی

بزرگ ترین ماشین جهان

این سوپر لیموزین معروف به رویای آمریکایی با طول 100 فوت و 1.5 اینچ، رکورد طولانی‌ترین خودروی قبلی خود در گینس را شکست.

با توجه به جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط رکورد جهانی گینس، این سوپر لیموزین به طول 30.54 متر (100 فوت و 1.50 اینچ) رکورد سال 1986 خود را با کسری کوچک شکست.

اولین بار در بربنک، کالیفرنیا در سال 1986 توسط شخصی‌ساز معروف خودرو، جی اوربرگ، ساخته شد، “رویای آمریکایی” در ابتدا 18.28 متر (60 فوت) اندازه داشت، روی 26 چرخ چرخید و یک جفت موتور V8 در جلو و عقب داشت. اوربرگ بعداً لیموزین را به طول حیرت‌آور 30.5 متر (100 فوت) گسترش داد.

رویای آمریکایی مناسب برای یک پادشاه است. یک تخت آبی بزرگ، یک استخر کامل با تخته غواصی، جکوزی، وان حمام، زمین مینی گلف، سکوی هلیکوپتر، و می تواند بیش از 75 نفر را در خود جای دهد!

بزرگ ترین ماشین جهان

Hummer H1

بزرگ ترین ماشین جهان

این هامر H1 عظیم الجثه یکی از بزرگ ترین ماشین جهان می‌باشد که به یک آپارتمان روی چرخ تشبیه شده است. و از اکثر آپارتمان ها در مراکز شهر بزرگتر است. دارای دو طبقه چهار موتوره و برای رانندگی در جاده های عمومی نیاز به اسکورت پلیس دارد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی اریگامی اژدهای کاغذی (ویدئو)

این هامر H1 با ارتفاع 21 فوت (6 متر) که بر فراز هر خودروی دیگری در آنجا قرار دارد در نسخه کوچک شده است. هامر H1 X3 نام دارد و در واقع سه برابر بلندتر از هامر H1 واقعی است.

ساخت هر درب شش سال و نیم طول می کشد. شما فقط وارد این خانه هامر نمی شوید. شما از یک پله بالا می روید که در زیر بدنه هاموی قرار دارد. تصور کنید گاهی اوقات در آنجا چقدر گرم می شود، در حالی که موتور بالای سر شما کار می کند.

H1 52 فوت (16 متر) طول، 19.7 فوت (6 متر) عرض، 6.6 فوت (21.6 متر) قد و 132277 پوند (60000 کیلوگرم) وزن دارد، بنابراین می توانید تصور کنید که برای کشیدن این وزن به یک هیولا نیاز است. ..

این وسیله نقلیه متعلق به شیخ حمد آل نهیان از دبی است و هرچقدر هم غیرممکن به نظر برسد، کاملاً کاربردی است.

به گفته Celebrity Net Worth، این شیخ 75 ساله که یکی از اعضای خانواده سلطنتی امارات است، دارایی خالص شخصی بیش از 20 میلیارد دلار است. و مقدار زیادی از آن را خرج ماشین می کند. او حدود 3000 عدد از آنها را در اختیار دارد.

بزرگ ترین ماشین جهان

البته ماشین‌های غول پیکر دیگری هم در جهان هستند اما ما در این مطلب قصد داشتیم بزرگترین و در عین حال عجیب ترین آن‌ها را بیاوریم. امیدواریم که از دیدن بزرگ ترین ماشین جهان لذت برده باشید.

پیشنهاد مطالعه: بزرگ ترین فرش دستبافت دنیا

t بزرگ ترین ماشین جهان را ببینید!
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *