آموزش دانلود و ثبت نام در تردز (Threads)

آموزش دانلود و ثبت نام در تردز (Threads)
t آموزش دانلود و ثبت نام در تردز (Threads)
تردز (Threads) جدیدترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا است که در دنیا بسیار سر و صدا کرده است.از وقتی توییتر توسط ایلانماسک خریداری شده است شبکه های اجتماعی زیادی سعی کردند با توییتر رقابت کنند ولی مفق نشدند اما   Threads بسیار پرقدرت و طوفانی شروع کرده.
صفحات مختلف اینستاگرام تردز / Instagram Threads

 

تردز که تحت حمایت متا و اینستاگرام است   می‌تواند جدی‌ترین رقیب توییتر باشد. همان طور که می دانید متا صاحب واتساپ و فیسبوک هم هست و این خودش یعنی میلیون ها کاربر.

شما با حساب اینستاگرام خود به راحتی می توانید وارد تردز شوید و این یک شروع قدرتمند برای تردز است که می تواند رقبا را از بازی خارج کند.

آیا تردز می‌تواند شبکه‌ی اجتماعی بزرگ بعدی باشد؟

از شروع تردز مشخص است که این شبکه اجتماعی می تواند بسیار قوی باشد و حرفی برای گفتن داشته باشد. در ادامه آموزش ثبت نام در این شبکه اجتماعی جدید را برایتان قرار داده ایم.

آموزش دانلود تردز

صفحه اپ استور اینستاگرام تردز / Instagram Threads با لوگو متا

اولین قدم برای عضویت در تردز، دانلود اپلیکیشن است. با این‌که امکان ورود به تردز ازطریق حساب اینستاگرام وجود دارد، همچنان برای استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی باید اپلیکیشنی مستقل را دانلود کنید.

دانلود نسخه‌ی آیفون تردز و دانلود نسخه‌ی اندروید تردز ازطریق اپ استور و گوگل پلی امکان‌پذیر است. به‌غیر از این دو فروشگاه آنلاین، تردز را از هیچ منبع دیگری دانلود نکنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش حذف دائمی اکانت اینستاگرام ورژن جدید مرحله به مرحله

در صورت تمایل می‌توانید پست‌های تردز را ازطریق نسخه‌ی وب نیز مشاهده کنید؛ البته در نسخه‌ی وب امکان لایک و ری‌پست و کامنت‌گذاشتن وجود ندارد.

آموزش ثبت نام در تردز برای کاربران اینستاگرام

پس از نصب اپلیکیشن تردز روی گوشی، زمانش رسیده است که وارد این شبکه‌ی اجتماعی شوید. برای استفاده از تردز به حساب کاربری نیاز دارید. اگر پیش‌تر حساب اینستاگرام ساخته‌اید، می‌توانید به‌سادگی وارد تردز شوید.

صفحه اصلی اینستاگرام تردز / Instagram Threads

۱. اپلیکیشن تردز را باز کنید و روی گزینه‌ی Log in with Instagram ضربه بزنید تا وارد تردز شوید.

مرحله ایمپورت اطلاعات اینستا در اینستاگرام تردز / Instagram Threads

۲. گزینه‌ی Import from Instagram را بزنید تا پروفایل اینستاگرام شما به تردز منتقل شود. همچنین امکان ویرایش بایوگرافی، لینک پروفایل و حتی تصویر به‌صورت دستی وجود دارد. برای ویرایش هر یک، روی آن‌ها ضربه بزنید. سپس Next را بزنید.

اینستاگرام تردز / Instagram Threads روی آیفون

۳. در مرحله‌ی سوم باید عمومی یا خصوصی بودن حساب را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید همه‌ی کاربران پست‌های شما را ببینند گزینه‌ی Public Profile را انتخاب کنید، در غیر این‌صورت سراغ انتخاب Private Profile بروید.

لیست فالویینگ در اینستاگرام تردز / Instagram Threads

۴. در مرحله‌ی چهارم فهرست کسانی را که در اینستاگرام فالو کرده‌اید مشاهده خواهید کرد. با ضربه روی گزینه‌ی Follow All تمامی حساب‌ها فالو می‌شوند. در صورت تمایل روی گزینه‌ی Follow در کنار هر نام کاربری ضربه بزنید تا آن حساب فالو شود. سپس گزینه‌ی Next را در بالای صفحه بزنید.

صفحه نهایی ثبت نام اینستاگرام تردز / Instagram Threads

۵. در نهایت روی گزینه‌ی Join Threads ضربه بزنید تا فرآیند ساخت حساب کاربری تردز به اتمام برسد.

آموزش ثبت نام در تردز بدون داشتن حساب اینستاگرام

تردز به‌شدت به اینستاگرام وابسته است و در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله هیچ راهکاری برای ثبت نام در ترندز بدون داشتن حساب اینستاگرام وجود ندارد. در صورت ارائه‌ی راهکار، مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

آیا می‌توان در وب از تردز استفاده کرد؟

متا افزون‌بر نسخه‌ی موبایلی تردز، نسخه‌ی تحت وب این شبکه‌ی اجتماعی را در دسترس کاربران قرار داده است. برای مشاهده‌ی نسخه‌ی وب تردز باید وارد وب‌سایت Threads.net شوید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
شناسایی قدیمی ترین اثر انگشت دنیا در کویت!

همچنین اگر می‌خواهید پست‌های بقیه را در وب مشاهده کنید، باید آدرس Threads.net/@Username را وارد کنید.

منبع مطلب: زومیت

t آموزش دانلود و ثبت نام در تردز (Threads)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *