جوراب هایی با طرح های عجیب

جوراب عجیب
t جوراب هایی با طرح های عجیب

جوراب هایی با طرح های عجیب

جوراب هایی با طرح های عجیب و بامزه آن چیزی نبود که انسان از روز اول به آن فکر کرده باشد. یعنی آن روزها که مردم در یونان باستان جوراب‌های به دور از هرگونه ظرافت و طرح‌های بامزه می پوشیدند هیچ وقت فکرش را نمی کردند که روزی در قرن بیست و یکم جوراب‌ها آنقدر تنوع داشته باشند که برای خرید، انتخاب بسیار سخت شود.

جوراب هایی با طرح های عجیب و بامزه

تغییر کارکرد جوراب در طول تاریخ

در قرون باستانی جوراب به منظور محافظت از پا طراحی شده بود. در آن روزها که کارگران نمی توانستند کفش یا پابوش داشته باشند جوراب می توانست از پای برهنه ی آنها محافظت کند. احتمالا خیلی زود بشر متوجه شد جوراب علاوه بر محافظت از پا کارکرد دیگری هم دارد و آن گرم نگه داشتن پا و در نهایت گرم نگه داشتن بدن فرد است.

در دوره های بعد به کارکردهای جوراب افزوده شد. حالا دیگر همه مردم می توانستند جوراب بپوشند. پس احتمالا جوراب کارکرد محافظتی خود را از دست داده بود اما برای اینکه پا در کفش تمیز بماند و همچنین در کفش راحت تر باشد همچنان نیاز بود افراد جوراب بپوشند.

از همان دوره ها بود که جوراب برای قشر خاصی از جامعه مانند شاهزادگان و اشراف زادگان کارکرد زیبایی و مد هم پیدا کرد. جوراب به یکی از پوشاک اصلی تبدیل شده بود و این افراد برای هر کدام از لباس های خود باید از یک جوراب متفاوت استفاده می کردند تا با سایر لباس هایشان همخوانی داشته باشد.

جوراب هایی با طرح های عجیب و بامزه

طراحی جوراب هایی با طرح های عجیب و بامزه

کارکرد مد، امروز به میان مردم عادی جوامع رسیده است. این کارکرد آنقدر میان مردم گستره شده که گاهی کارکردهای دیگر جوراب فراموش می شود و شما از آن فقط برای زیبایی استفاده می کنید. صنعت پوشاک نیز خود را با این موج هماهنگ کرد. امروزه در تمام نقاط دنیا تولیدی های جوراب باهم رقابت می کنند تا هرکدام طرح هایی تازه تر و جالب تر به مشتری عرضه کنند. به این ترتیب جوراب هایی با طرح های عجیب و بامزه وارد بازار شد و هر روز بیشتر از روز قبل بر طرح های جالب و بامزه جوراب افزوده می شود.

جوراب هایی با طرح های عجیب و بامزه

در این مطلب نگاهی می کنیم به چند نمونه از جوراب هایی با طرح های عجیب و بامزه. شما هم جورابی با طرحی متفاوت و عجیب دارید؟

جوراب هایی با طرح های عجیب و بامزه
جوراب هایی با طرح های عجیب و بامزه

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان‌ها

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
وقتی موش ها سوژه عکاس می شوند!!!

t جوراب هایی با طرح های عجیب
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “جوراب هایی با طرح های عجیب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *