خواب دیدن از روزنوشته های گربه ای به نام کلانتر پفک

خواب دیدن از روزنوشته های گربه ای به نام کلانتر پفک
t خواب دیدن از روزنوشته های گربه ای به نام کلانتر پفک

خواب دیدن چیز عجیبی است. شما هم حتما خواب می بینید. اما بشنوید از ماجرای خواب دیدن من :

من امروز داشتم آمار رفت و آمد گربه ها را زیر نظر می گرفتم. بعد چشمم به کپک افتاد که لاقیدانه دمش را تکان می داد. حرکت دمش یک دفعه مرا به یاد خواب دیشبم انداخت. یادم افتاد در خواب صدای جناب پیشی اف را می شنیدم که می گفت «پفک، وقت بازگو کردن آن راز فرا رسیده.» بعد در حالی که سرش را نزدیک می آورد تا آن راز را در گوشم بگوید از خواب پریدم.

دارید می گویید خب این چه ربطی به دم داشت؟ کجای این خواب دم بود؟ خب همیشه همینطوری است دیگر. یعنی چیزهایی بی ربط فراموش شده ها را به یادتان می آورد.

حالا به این موضوع دم کاری ندارم. حرفم سر خواب است. تازگی ها هر خوابی می بینم در واقعیت تعبیر می شود. حالا نمی دانم پیشی اف می خواهد بیاید چه رازی را به من بگوید ولی از همین حالا استرس گرفته ام!

خواب ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

طی جست و جویی که من در اینترنت گربه ها داشته ام به این نتیجه رسیدم که خواب ها به چند دسته تقسیم می شوند. عمده آن ها خواب هایی هستند که به خاطر افکارمان سراغمان می آیند. مثلا من در طول روز مدام فکر می کنم باید حتما به کپک کمک کنم تا پیشرفت کند و از آنجایی که کپک همیشه تنبل بازی در می آورد شب خواب می بینم دارم به کپک کمک می کنم ولی او تصمیم ندارد تکانی به خودش بدهد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دستاوردهای روزانه یک نوجوان خیلی ردیف (124)

این دست از خواب ها کاملا قابل تشخیص اند. یعنی هر کس خودش متوجه می شود خوابی که دیده به خاطر افکارش بوده یا نه.

دسته دیگر آن هایی هستند که از بیداری خبر می دهند و واقعا تعبیر می شوند. البته برخی از خواب های این دسته را خودمان می توانیم تعبیر کنیم. یعنی آنقدر واضح هستند که حرفشان مشخص است. اما برخی از خواب های این دسته را نمی توانیم تعبیر کنیم و باید سراغ کسی برویم که علم تعبیر خواب دارد.

گربه ها وارد خواب ها هم شده اند!

حالا شاید برایتان جالب باشد که بدانید خیلی از انسان ها خواب گربه می بینند. یعنی دیدن گربه در خواب بین مردم خیلی رایج است. باور نمی کنید؟ در اینترنت جست و جو کنید و خواب های متداول را بخوانید.خب ما اینیم دیگر! همیشه و همه جا محبوب و در ذهن و قلب. چه در بیداری و چه در خواب!

نتیجه ماجرای کلانتر پفک و خواب هایی که می بینیم

خواب ها گاهی از واقعیت به ما خبر می دهند. گاهی هم خوابی که می بینیم به خاطر دغدغه های ذهنی مان است. دانستن در مورد خواب ها و اینکه فرایند خواب دیدن چیست خیلی جالب است. پیشنهاد می کنم مثل من کمی در این باره جست و جو کنید تا اطلاعاتتان بالا برود.در واقع پیشنهاد امروز کلانتر پفک جانتان این است: «در اینترنت چیزهای باحال را جست و جو کنید که اگرخواب دیدن از روزنوشته های گربه ای به نام کلانتر پفک دارید در فضای مجازی وقت می گذرانید یک چیزی هم یاد گرفته باشید.»

توضیح عکس

مثلا این کوچولوی عزیزمان وقتی خرسش را بغل می کند خوابش را هم می بیند. چون ذهنش با خرسش پر شده.

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ایده و آموزش ساخت ساعت آفتابی کلاس دوم

 

 یاسمن رضائیان

t خواب دیدن از روزنوشته های گربه ای به نام کلانتر پفک
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *