ستاره های سینمایی روباتی

t ستاره های سینمایی روباتی
t ستاره های سینمایی روباتی

جدید ترین ستاره های سینمایی روباتی

آیا جدید ترین ستاره های سینمایی روباتی را دیده اید؟ ماجرای این روبات های قهرمان یا همان ستاره های سینما از یک کتاب شروع شد و سپس این شخصیت ها به صورت کارتونی درآمدند. پس از آن این ستاره های سینما در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی نشان داده شدند. اکنون شما می توانید ماکت ها، عروسک ها، اسباب بازی ها، پوسترها و کتاب های داستان این قهرمانان را خریداری کنید یا حتی روی ظرف های غذا یا مدادهایتان عکس های آنها را ببینید.

پس شما هم مانند بیشتر مردم آنها را می شناسید. بنابراین می توانید جدیدترین DVD این قهرمانان را ببینید. روی صحنه های نمایش آنها را تماشا کنید و بازی های رایانه ای و سی دی آهنگ های آنها را از فروشگاه ها بخرید.

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

t ستاره های سینمایی روباتی

رونق وسایل سرگرم کننده

این قهرمانان روباتی چه چیز یا چه کسانی هستند؟ در یک کلام باید گفت که این چیزها خیلی هم مهم نیست. هریک یا دوسال داستان یک روبات قهرمان جدید منتشر می شود. تولید و تهیه‌ی وسایل و فیلم های سرگرم کننده تبدیل به یک تجارت سودآور شده است. مردم این سوپراستارها را روی پرده‌ی نمایش می بینند، ماجراهای آنها را در کتاب های داستان می خوانند و محصولات و تولیدات این قهرمانان در حجم انبوه و میلیونی تولید و وارد بازار می شود. اما مدتی بعد، روبات های سوپراستار جدیدتری به بازار می آیند و وارد چرخه‌ی وسایل و بازی های سرگرم کننده می شوند و همه چیز دوباره از نو تکرار خواهد شد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
عینک هوشمند برای گردن درد نگرفتن ویژه نسل گجت‌‌باز!

در فیلم های ویدیویی و بازی های رایانه ای قدیم مانند « فرار از سیاره ی روبات های هیولا (محصول سال ۱۹۸۹ میلادی)» روبات ها مانند ساعت های کوکی عروسکی قدیمی حرکات سفت و سخت داشتند و انعطاف پذیر نبودند و شخصیت های انسانی نیز اینگونه حرکت می کردند!

در خلال سال های دهه‌ی ۱۹۵۰ میلادی، روبات های قهرمان در بازی هایی شبیه اسباب بازی های هوشی و پازل و سایر محصولات سرگرم کننده ای از این دست مطرح شدند. این نوع سرگرمی ها مدت ها پیش از آن که مردم صاحب رایانه های شخصی، بازی های ویدیویی، وسایل سرگرم کننده‌ی کنترل از راه دور یا تلویزیون شوند  رواج داشت.

t ستاره های سینمایی روباتی

باور پنداری

میلیون ها نفر در سرتاسر جهان شیفته‌ی داستان های روبات ها، انسان های نیمه روباتی (سایبری)، روبات های انسان نما و از این دست ماشین های تخیلی اند. بعضی از این روبات ها و انسان نماها شخصیت خوب و بعضی دیگر شخصیت های شیطانی دارند، بعضی ها بسیار قدرتمند و بعضی دیگر ضعیف اند.

ما ممکن است طرفدار گروهی از این روبات ها باشیم و خودمان را در جای آن ها تصور کنیم. ما دوست داریم روبات های خوب که شخصیت مثبت دارند همیشه برنده شوند و روبات هایی که اهداف شیطانی دارند شکست بخورند. ما شیفته‌ی این داستان ها می شویم، زیرا در آنها هر نوع اتفاقی در هر مکانی و در هر دوره ای از مقطع زمانی امکان پذیر است، چرا که این داستان ها واقعی نیستند و از قوه‌ی تخیل ما سرچشمه می گیرند.

t ستاره های سینمایی روباتی

روبات سوپر استار (روبات بی – ۹)

پیکی از قدیمی ترین، سرگرم کننده ترین و معروف ترین روبات های تلویزیونی روبات بی – ۹ سریال های تلویزیونی دهه ی ۱۹۶۰ میلادی و فیلم گمشدگان در فضا (محصول سال ۱۹۹۸ میلادی) بود. داستان این فیلم درباره ی دوست روباتی بسیار صمیمی ویل رابینسون، پسر خانواده ی رابینسون بود که در سیاره ای دوردست گرفتار شده بود. این روبات کارهای جالبی انجام می داد. به ویژه در مورد گروه آدم های بدجنس دکتر اسمیت. این روبات می خندید، گریه می کرد، گیتار می نواخت و هنگام احساس خطر دست هایش را وحشت زده تکان می داد و به نشانه ی هشدار فریاد می زد: خطر، ویل رابینسون! آدم های فضایی!

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تنها در یک چشم بر هم زدن یک فیلم ده گیگا بایتی را دانلود کن

مترجم: مجید عمیق

مقدمه ای بر رباتیک

t ستاره های سینمایی روباتی
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *