سیستم برق رسان CyberPowerPC

t سیستم برق رسان CyberPowerPC

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

برق رسان (2)

برق رسان یا همان power سیستم های خانگی اهمیت زیادی برای این نمونه از سیستم ها دارد چون هر چه این برق رسان قوی تر باشد و همچنین دارای فن های بزرگتری باشد سیستم در هر لحظه می تواند حرارت زیادی را از روی سخت افزار های درون کیس کم کند که این خود باعث می شود سخت افزار ها دیرتر از بین بروند.

برق رسان (4)

 

به تازگی یک برق رسان قوی به نام CyberPower به بازار عرضه شده است که دارای ویژگی های جالبی می باشد. این هارد بیشتر شبیه به یک سفینه فضایی می باشد که از سه محفظه جدا از هم تشکیل شده است که هر یک از این محفظه ها نیز خود به طور جداگانه دارای خصوصیاتی می باشند. محفظه بالایی دارای دستگاه GPU یا نوعی کارت گرافیک و سه هارد 2.5 اینچی می باشد. محفظه پایین سمت چپ دارای منبع تغذیه، یک درایو نوری SLIMLINE، درایو 2.5 اینچی و  HDD 3.5 اینچی و محفظه پایین سمت راست دارای مادربورد مینی ITX ، CPU و حافظه می باشند.

برق رسان (3)

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که چه ضرورتی دارد که یک دستگاه برق رسان دارای چنین تجهیزاتی باشد اما باید گفت در زمانی که برق از روی این دستگاه قطع می شود از محفظه داخلی خود برای روشن ماندن سیستم شما استفاده می کند با این تفاوت که دیگر کیس اصلی شما روشن نمی شود بلکه می توانید کار خود را با سخت افزار های موجود در این دستگاه ادامه دهید. شرکت تولید کننده این دستگاه که در ژانویه 2015 عرضه شد شرکت  CES می باشد.

 

t سیستم برق رسان CyberPowerPC
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش نرم افزار format factory (قسمت 1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *