کاردستی شمعدان با دورریختنی ها

کاردستی شمعدان با دورریختنی ها
t کاردستی شمعدان با دورریختنی ها

شمعدان ها جزو لوازم تزیینی هستند که در سفره های هفت سین یا برنامه های دیگربه ویژه جشن تولد ها  استفاده می شوند . با دنبال کردن مراحل زیر می توانید شمعدان با دورریختنی ها بسازید.    

لوازم مورد نیاز ساخت شمعدان با دورریختنی ها

  • تیغ موکت بری
  • بطری خالی نوشابه
  • چسب حرارتی
  • مروارید بزرگ   
  • روبان پارچه ای

شیوه ساخت شمعدان با دورریختنی ها

برای ساخت شمعدان ها از وسایل دورریختنی ابتدا باید بطری نوشایه را تمیز بشویید و خشک کنید . سپس به وسیله ی تیغ موکت بری قسمت سر بطری را برش داده و جدا کنید.

بطری نوشابه شمعدان با دورریختنی ها

 اگر تمایل داشتید شمعدان های رنگی داشته باشید می توانید به وسیله ی اسپری ابتدا بطری را در فضای باز رنگ آمیزی کنید . اما چنانچه از بطری هایی که رنگ آن ها مات است استفاده می کنید .نیازی به رنگ آمیزی ندارد . پس از خشک شدن رنگ ها ، روبان پارچه ای را با چسب دور دهانه ی بطری بچسبانید.

بخش بالایی بطری که روبان پیچی شده است/شمعدان با دورریختنی ها

تزئین شمعدان 

به این ترتیب قالب اصلی پایه ی شمعدان تشکیل می شود . در ادامه باید تزییناتی برای روی پایه نیز در نظر بگیرید . پیشنهاد ما استفاده از مروارید های لپه ای درشت است .مروارید ها را می توانید با استفاده از چسب حرارتی به شکل رشته ای یا دانه دانه ، روی لبه ی پایینی بچسبانید . بقیه تزیینات را از هر وسیله ی دیگری مانند حاشیه ها یا تورهای زینتی می توانیداستفاده کنید .  

چسباندن مروارید روی پایه شمعدان

پاپیون شمعدان با دورریختنی ها

اگر تمایل داشته باشید از پاپیون برای تزیین استفاده کنید . می توانید به راحتی آن را بسازید . برای ساخت پاپیون ، دو انگشت سبابه خود را به صورت موازی در کنار هم با فاصله پنج سانت از یکدیگر  نگه دارید . سپس  از دوستتان  بخواهید ، روبان را یک دور دو انگشتان ببندد و در وسط انگشتانتان و وسط روبان یک گره بزند . پس از آن انگشت هایتان را بیرون بکشید . پاپیون زیبای شما آماده است می توانید آن را روی پایه ی شمعدان هایتان بچسبانید و از زیبایی و روشنایی شمع هایتان لذت ببرید .  

کاردستی با بطری نوشابه

 

شمعدان خاص

کاردستی شمعدان هفت سین

t کاردستی شمعدان با دورریختنی ها
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کیف های ابتکاری  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *