عکاسی از بلندترین درخت دنیا

بلندترین درخت دنیا
t عکاسی از بلندترین درخت دنیا

درختی به نام ( تیتان پدر هلیوس) در پارک ملی کالیفرنیا  وجود دارد که به عنوان بلندترین درخت دنیا به ثبت رسیده است . این درخت حدود 116 متر بلندی دارد . این ارتفاع تقریبا به اندازه یک آپارتمان 45 طبقه است . قطر تنه آن بیش از 5 متر است و حدود 800 سال سن دارد . گیاه شناسان در سال 2006 موفق به شناسایی این درخت غول پیکر شدند .

نیک نیکولز یک سال  را صرف برنامه ریزی برای عکاسی از این درخت بلند کرد . او بالاخره با تلاش فراوان توانست تصویر این درخت را در یک کادر جا دهد . در حقیقت او به شیوه عکاسی پانوراما یا عکاسی گسترده توانسته است از این درخت عکاسی کند .

این عکاس ،به شکلی که دوربین او حرکت عمودی  داشته است چندین عکس گرفته و بعد با سرهم کردن عکس ها در نرم افزارهای ویرایش عکس ، تصویر نهایی را به دست آورده است . همچنین او از تصویر افرادی که لباس قرمز یا زرد پوشیده به عنوان مقیاس استفاده کرده است . رنگ زرد و قرمز در کنتراست بارنگ سبز درخت جلب توجه بیشتری می کنند و اندازه افراد می تواند به ببینده نشان دهد که اندازه واقعی بلندترین درخت دنیا چقدر است .  به نظر شما این عکس از چند قطعه عکس دیگر تشکیل شده است ؟

بلندترین درخت دنیا
بلندترین درخت دنیا

 اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

عکاسی از نوزادان همراه با حیوانات دوست داشتنی 

ده نکته اساسی برای شروع کردن عکاسی

t عکاسی از بلندترین درخت دنیا
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دیدنی ترین عکس ها و سلفی هایی که با پهپاد گرفته شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *