قطارهای ژاپنی محلی برای زندگی کردن 

قطارهای ژاپنی
t قطارهای ژاپنی محلی برای زندگی کردن 

قطارهای ژاپنی محلی برای زندگی کردن

خط آهن در ژاپن سابقه طولانی دارد اما از دهه 1960 این قطارها بهبود چشم گیری پیدا کردند و در سال 1960 اولین قطار تندرو ژاپن روی ریل قرار گرفت اما اتوبوس های ارزان قیمت رقیبی برای سفرهای ریلی در این کشور است. از این جهت شرکت های مسافربری به ایده های جدید روی آورده اند تا بتوانند مسافران بیش تری را به سوار شدن به قطار ترغیب کنند.

یکی از شرکت ها قطاری را راه اندازی کرده است که خدمات داخلی آن شباهت زیادی به زندگی سنتی ژاپنی ها دارد. مسافران می توانند در این کابین ها به راحتی رختخواب خود را روی زمین پهن کنند و بخوابند. هم چنین آن ها می توانند حداکثر به مدت 6 دقیقه از حمام داخل واگن استفاده کنند. این قطارها مجهز به سالن غذا خوری و فروشگاه نیز هستند. به این ترتیب مسافران با استفاده از این قطارها در مسیرهای طولانی از هزینه یک شب استراحت در هتل های بین راهی نیز آسوده می شوند.
در ژاپن قطارهای لوکسی نیز برای کسانی که ثروتمند هستند طراحی شده است این قطارها معمولا دارای سالن های پنج ستاره و هفت ستاره،  اتاق خواب، رصدخانه، سینماهای وِیژه و رستوران های گران قیمتی که یک وعده غذا خوردن در آن به 10000 دلار نیز می رسد نیز هستند. هرچند که همه شاید نتوانند از چنین امکاناتی استفاده کنند اما این خطوط نیز مسافران خودشان را دارند.

قطارهای ژاپنی.سایت های نوجوان ها (2)

قطارهای ژاپنی.سایت های نوجوان ها (4)

قطارهای ژاپنی.سایت های نوجوان ها (3)

 

قطارهای ژاپنی.سایت های نوجوان ها (8)

قطارهای ژاپنی.سایت های نوجوان ها (5)

قطارهای ژاپنی.سایت های نوجوان ها (6)

قطارهای ژاپنی.سایت های نوجوان ها (7)

قطارهای ژاپنی.سایت های نوجوان ها (11)

قطارهای ژاپنی.سایت های نوجوان ها (13)

قطارهای ژاپنی.سایت های نوجوان ها (1)

 

 

t قطارهای ژاپنی محلی برای زندگی کردن 
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تصاویر شگفت آور از لحظات نظامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *