نرم افزار music maker

t نرم افزار music maker

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان هانرم افزار-کامپیوتر

 

در جهانی که ما در آن زندگی می کنیم هر روزه شاهد به وجود آمدن نرم افزار های جدید با کار بردهای زیادی هستیم این نرم افزار ها بسیار زیاد و کار آمد هستند و برای بسیاری از کاربران نیز جذابیت های خواصی دارند در این مطلب نیز ما می خواهیم شما را با یک نرم افزار جالب آشنا کنیم .

آیا به موزیک گوش می دهید ؟ شاید تا به حال پیش آمده باشد که به یک موزیک گوش می دهید ولی در آن چندین موزیک جا داده شده است و برای شما سوال باشد که چگونه می توان در یک آهنگ چند آهنگ را با هم قرار داد؟

magix_music_maker_2013_control-نرم افزار-کامپیوتر

اصلا کار سختی نیست به وسیله یک نرم افزار به نام music maker شما نیز می توانید این عمل را انجام دهید این نرم افزار قادر خواهد بود چندین آهنگ را با هم ترکیب کند و از ویژگیهای مهم آن می توان:

1-   قدرت برش از قسمت های اضافی هر آهنگ

2-   تفکیک صدای خواننده از آهنگ

3-   اتصال راحت آهنگ ها

4-   اضافه کردن تکه آهنگی به ابتدا یا انتهای آهنگ دیگر

5-   پخش خروجی در فرمت های از قبیل :mp3,wav و غیره

grafik-940-familie-music-maker-2013-us-نرم افزار-کامپیوتر

روش کار با این نرم افزار بسیار ساده است برای این عمل اگر قرار باشد چندین آهنگ را با هم یکی کنید کافی است ابتدا تک تک آهنگ ها را به وسیله دکمه add به آن اضافه کنید دقت داشته باشید باید هر آهنگ ورودی تنظیم شود و پس از آن آهنگ بعدی در آن و پشت آهنگ اول قرار بکیرد سپس دکمه mix یا create  را کلیک می کنیم قبل از این کار حتما در قسمت output نوع فرمت خروجی را تعیین کنید .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دنیای عکس های 360 درجه

 magix-music-maker-نرم افزار-کامپیوتر

t نرم افزار music maker
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *