نقد شماره ۵: رضا بندری

t نقد شماره 5: رضا بندری

سلام وقت بخیر

1- متاسفانه وب سایت نوجوان ها علیرغم مفید بودن و داشتن محاسن بسیار، از جمله آگاهی بخشی به نوجوانان و تقویت مهارت های ذهنی و فکری آن ها، چندان شناخته شده و پرمخاطب نیست، بنابراین نیاز است که تبلیغات بیشتری برای این سایت انجام شود.

2- مسابقات از تنوع چندان زیادی برخوردار نیستند، نیک است بخش های متنوع و جذابی همچون داستان نویسی و سرودن شعر نیز به مسابقات سایت اضافه گردد.

3- بسیار خوب است اگر بخش مشاوره سایت به صورت آنلاین(چت) در ساعاتی از روز پاسخگو باشد.

4- در بخش معرفی و دانلود بازی سعی شود بازی های فکری و مفید ارائه شود.

5- در بخش هایی مثل خبر ورزشی که چندان فعال نیستند، مکانیزمی در نظر گرفته شود تا کاربران بتوانند خبرها و یا مقالاتی را در وبسایت قرار دهند و در آخر هرماه از کاربری که بیشترین فعالیت را در این زمینه داشته قدردانی شود.

6- بخشی به عنوان فروشگاه کتاب راه اندازی شود و با قیمت کم، کتاب های مفید در اختیار نوجوان قرار دهد. در این صورت هم به نوجوانان کمک زیادی می شود و هم خود سایت درآمدی کسب می کند که می تواند آن را صرف خرید جوایز و … کند.

7- برخی تبلیغات تناسبی با سایت ندارند، مانند تبلیغ مبلمان. بهتر است تبلیغاتی در سایت درج شود که مورد بازدید و استفاده ی کاربران نوجوان قرار گیرد.

8- طراحی قالب سایت را می توان بهبود بخشید. بهتر است در این زمینه نظرسنجی شود.

9- جهت شناخت بیشتر دغدغه های نوجوانان سوالاتی از آن ها پرسیده شود و نظرسنجی هایی صورت گیرد. حتما بخش نظرسنجی را به سایت و کانال تلگرام اضافه کنید.

t نقد شماره 5: رضا بندری
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مسابقه ادبی شماره (4)

‫1 نظر ارسال شده در “نقد شماره ۵: رضا بندری

  1. abolfazlsalar :

    با سلام و تشکر از ارسال دیدگاه شما ، برخی از نظرات شما درست بود ، ولی از طرفداران آن نمیشود کم گفت چون یکی از برترین سایت های پر بازدید ایران این سایت است، ای کاش درباره کانال هم نظرتان را بیان می کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *