نوجوانی بازیگران مطرح دنیا

نوجوانی بازیگران مطرح دنیا
t نوجوانی بازیگران مطرح دنیا

نوجوانی بازیگران مطرح دنیا نیز جذاب است. بسیاری از این بازیگران شهرت خود را به خطر فیلم هایی که در نوجوانی بازی کرده اند به دست آورده اند در این مطلب نگاهی کوتاهی به نوجوانی بازیگران مطرح دنیا کرده ایم.

الیجاه وود

الیجاه وود نوجوانی بازیگران مطرح دنیا

بازیگری است که با سه گانه ارباب حلقه ها به شهرت رسید. او متولد 1981 است. از کودکی کار بازیگری را شروع کرد. اولین حضورش در نقش کوچکی در کلیپ موسیقی و در سال 1988 بود و در 1990 اولین فیلم سینمایی اش را با عنوان بازگشت به آینده 2 بازی کرد. از فیلم های مطرح او می توان به هاکل بری فین و در نهایت سه گانه ارباب حلقه ها اشاره کرد.

اما واتسون

اما واتسون نوجوانی بازیگران مطرح دنیا

در 1990 در پاریس به دنیا آمد. تا ده سالگی فقط در نمایشنامه های مدرسه ای بازی کرده بود اما از سال 2001 تا 2010 در نقش هرمیون در فیلم های هری پاتر بازی کرد و همین نقش او را به شهرت و ثروت رساند. او از 2007 در فیلم های دیگری نیز بازی کرده است و در کنار سینما به کار مدل نیز می پردازد. در این سال ها او جوایز متعددی برای ایفای نقش هایش دریافت کرده است.

کریستن استوارت

کریستن استوارت

در سال 1990 متولد شد. پدر و مادرش نیز از فعالان سینما بودند. او بازیگری را از سن 8 سالگی شروع کرد.اولین نقش او در فیلمی به نام سیزده سال بود که هیچ دیالوگی نداشت. اولین فیلمی که در نقش اول ظاهر شد فیلم کمدی آن بچه را بگیر بود. او در طی این سال ها فیلم های متعددی بازی کرده است اما شهرت عمده او به خاطر بازی در فیلم گرگ و میش بود که در سال 2008 ساخته شد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش تمیز کردن کیبورد کامپوتر

تیلور لاتنر

تیلور لاتنر

در سال 1992 در آمریکا به دنیا آمد. او در ابتدا به ورزش هایی مانند کاراته و فوتبال آمریکایی رو آورد. از یازده سالگی وارد سینما شد اما مهمترین نقشی که او را به شهرت رساند نقش جیکوب بلک در فیلم گرگ و میش بود. وی کار دوبله صدا را نیز انجام می دهد.

دنیل رادکلیف

دنیل رادکلیف

متولد 1989 در انگلستان است. اولین فیلم او دیوید کاپرفیلد نام داشت اما شهرت او وقتی آغاز شد که در فیلم های هری پاتر به ایفای نقش پرداخت و به همین خاطر به دومین نوجوان ثروتمند انگلستان تبدیل شد. او در طی سال های بازیگری خود بیش 30 جایزه معتبر سینمایی دریافت کرده است.

۱۰ نوجوان بازیگر سینمای هالیوود وسرنوشت آن ها

فیلم های برتر رابین ویلیامز که در حافظه ها می ماند

t نوجوانی بازیگران مطرح دنیا
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *