کاردستی آلبوم سیبیلو؛ آلبومی بامزه برای نگه‌داری عکس‌ها

کاردستی آلبوم
t کاردستی آلبوم سیبیلو؛ آلبومی بامزه برای نگه‌داری عکس‌ها

تابستان از راه رسیده و حالا فرصت مناسبی برای انجام خرده‌کاری‌های عقب‌مانده است. چه خبر از عکس‌هایتان؟ آن‌ها را در آلبوم گذاشته‌اید یا هنوز هیچ جا و مکان مشخصی ندارند؟ اگر می‌خواهید یک آلبوم بامزه برای عکس‌هایتان درست کنید آموزش کاردستی آلبوم امروز را دنبال کنید.

وسایل مورد نیاز برای کاردستی آلبوم

مقوا
فنر فلزی
فوم مشکی
قیچی

شیوه‌ی ساخت

کاردستی آلبوم

از الگوی بالا، برای جلد و برگ‌های آلبوم، یک پرینت تهیه کنید. سپس دور الگو را با قیچی، دقیق، برش بزنید و اضافه‌های طرح را جدا کنید. الگوی برش‌خورده را روی مقوای رنگی قرار دهید و دور آن را با مداد خط بکشید. سپس با قیچی خطوط مدادی را برش بزنید.

از الگوی زیر نیز یک پرینت کاغذی تهیه کنید. پس از این که دور الگو را برش زدید به تعداد عکس‌هایتان از این برگ‌ها از مقوای رنگی جدا کنید.

کاردستی آلبوم

برگه‌ها را روی هم قرار دهید. قسمت بالای آن‌ها را پانچ کنید. فنر فلزی را از قسمت پانچ‌ها رد کنید تا برگه‌ها به هم متصل شوند. حالا برگه‌ها را بین جلد آلبوم قرار دهید و فنر را با چسب به قسمت وسط دو جلد بچسبانید.

از الگوی سبیل، روی فوم مشکی، یک قالب اصلی برش بزنید و آن را روی جلد آلبوم بچسبانید. می‌توانید از چشم‌های متحرک آماده که در خرازی‌ها موجود است و یا از دکمه نیز به جای چشم‌ها استفاده کنید و جلد آلبوم سیبیلویتان را زیباتر کنید.

با یاد آوری خاطره‌هایتان در آلبوم سیبیلو لذتتان را دوچندان کنید.

کاردستی آلبوم

 

دوربین های عکس فوری

t کاردستی آلبوم سیبیلو؛ آلبومی بامزه برای نگه‌داری عکس‌ها
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
شهر تاریخی بیشاپور به دست چه کسانی ساخته شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *