کاردستی عروسک پونی تک شاخ

کاردستی عروسک پونی تک شاخ
t کاردستی عروسک پونی تک شاخ

حتما کارتون زیبای پونی ها را دیده اید. یکی از شخصیت های بامزه این کارتون  پونی تک شاخ است در این مطلب می خواهیم کاردستی عروسک پونی تک شاخ را آموزش بدهیم .

وسایل لازم برای عروسک پونی تک شاخ

نمد
قیچی
چسب
کاغذ الگو
چرخ خیاطی

شیوه ساخت عروسک پونی تک شاخ

پرینتی از الگوی زیر تهیه کنید و الگو را روی نمد سفید قرار دهید و برش بزنید.

کاردستی عروسک پونی تک شاخ

هنگام برش زدن دقت کنید دور تا دور الگو را با نیم سانت فاصله برای جای درز دوخت برش بزنید. از الگوی سر و گوش تک شاخ 2 عدد برش بزنید. از الگوی شاخ یک عدد روی دولای بسته برش بزنید. سپس دو لایه سر را روی هم قرار دهید و دور تا دور آن را با چرخ خیاطی بدوزید. قسمت باز شاخ را نیز با سنجاق متصل کنید سپس چرخ دوز کنید.

گوش ها را نیز به همین ترتیب دو لایه را که روی هم قرا دادید دور آن را بدوزید. سپس همه الگو ها را راسته کنید. برای این که قسمت زیر پوزه تک شاخ دقیقا مانند طرح اصلی شود بهتر است برش های کوتاهی تا سر دوخت چرخ روی خط دوخت ایجاد کنید تا هنگام راسته کردن سر حیوان دقیقا هلال زیر گلو شکل بگیرد. سپس وسط آن را با پنبه مصنوعی یا ویسکوز پر کنید و انتهای گردن را بدوزید. می توانید از یک استوانه مقوایی وسط دستمال آشپزخانه برای گردن حیوان استفاده کنید.

کاردستی عروسک پونی تک شاخ

عروسک پونی.سایت نوجوان ها (2)

برای دوخت یال تک شاخ می توانید از دو یا سه رنگ نمد استفاده کنید. سه مستطیل بلند نمدی برش بزنید. هر سه را روی هم قرار دهید و وسط آن را با چرخ خیاطی بدوزید. طول لبه های هر سه نمد را تا نزدیک دوخت برش های نیم سانتی ایجاد کنید. سپس آن را از روی سر تا پشت گردن حیوان بچسبانید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آشنایی با بزرگ‌ترین آسیب هایی که نوجوانان را تهدید می‌کند

کاردستی عروسک پونی تک شاخ

پس از آن قسمت شاخ و گوش ها را در جای خود بدوزید. برای چشم ها می توانید یک قطعه نمد مشکی استفاده کنید و پس از برش زدن چشم را در جای خودش بچسبانید و از پونی زیبای خود لذت ببرید.

عروسک پونی.سایت نوجوان ها (5)

 

کاردستی عروسک پونی تک شاخ

 

آموزش نقاشی اسب تک شاخ مرحله به مرحله

همه چیز درباره اسب های تک شاخ در ایران و جهان

کیک تولد اسب تک شاخ جدید ۱۴۰۲

t کاردستی عروسک پونی تک شاخ
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *