کاردستی جالب گل نیلوفر مصنوعی

نیلوفر
t کاردستی جالب گل نیلوفر مصنوعی
نیلوفر

گل نیلوفر شکل های گوناگونی دارد. امروزساخت گلی به شکل تصویر بالا را به شما آموزش می دهیم.

وسایل لازم

قیچی

بطری روغن سرخ کردنی یک عدد

بطری مایع ظرفشویی 3 عدد

چسب

اتوی ساده

شیوه ساخت

مرحله اول

پیشنهاد می کنیم برای ساخت این کاردستی زیبا از بطری های مات سفید و زرد استفاده کنید. ابتدا قسمت دهانه هر سه بطری سفید و زرد را به بلندی 10 سانت از قسمت پایین بدنه به وسیله قیچی جدا کنید. قسمت پیچ بالای بطری های سفید را نیز جدا کنید. از قسمت بدنه بطری زرد برشی به بلندی 6 تا 8 سانت نیز برای کلاله وسط نیلوفر جدا کنید.

کاردستی

مرحله دوم

روی برش بدنه بطری زرد برش های منظمی با قیچی ایجاد کنید. برش ها را تا یک سانت مانده به انتها ادامه دهید. سپس برش ها را روی اتوی نیمه داغ قرار دهید تا کمی انحنا بردارد. مراقب باشید اتو اصلا نباید داغ باشد. کمی که حرارت داشته باشد کافیست. سپس لبه های فرم گرفته را دور هم گرد کنید و با چسب حرارتی به هم بچسبانید و آن را کنار بگذارید.

کاردستی

مرحله سوم

قسمت سر بطری زرد رنگ را بردارید و روی بدنه آن منحنی های منظمی به شکل گلبرگ بکشید و با قیچی آن را جدا کنید. لبه های گلبرگ را نیز می توانید با نوک اتو کمی حالت دهید. سپس کلاله قبلی را از وسط پیچ درب پوش بطری رد کنید و با کمی چسب حرارتی به هم متصل کنید و آن را کنار گذاشته تا خشک شود.

کاردستی

مرحله چهارم

برای گلبرگ های اصلی نیلوفر از بدنه بطری های سفید استفاده کنید. ابتدا گلبرگ ها را روی بدنه بطری با ماژیک یا خودکار نقاشی کنید. سپس به وسیله قیچی گلبرگ ها را برش بزنید. هر سه اندازه را به همین شکل برش بزنید و آماده کنید. پس از آن گلبرگ ها را از قسمت کلاله که قبلا آماده کرده بودید رد کنید و هر ردیف را با چسب به ردیف بعدی بچسبانید.

کاردستی

مرحله آخر

در این مرحله کاردستی زیبای شما آماده است. برای این که گل ثابت روی میز بایستد قسمت ته بطری را جدا کنید و با رنگ سبز آن را رنگ آمیزی کنید. سپس آن را وارونه روی زمین قرار دهید طوری که گودی داخل آن روی زمین قرار گیرد. سپس وسط آن را سوراخی به اندازه دهانه بطری زرد رنگ ایجاد کنید و در پیچ بطری که حالا کلاله گل محسوب می شود را درون سوراخ فرو کنید. به این ترتیب گل نیلوفر شما هر قسمتی از اتاق حتی روی دیوار قابل استفاده است. از کاردستی زیبای خود لذت ببرید.

نیلوفر
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی کارت تبریک با نقش برجسته I❤U

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t کاردستی جالب گل نیلوفر مصنوعی
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *