کدو تنبل نباشید

t کدو تنبل نباشید

 13-4-10-223535p1

 تنبل بودن راه خوبی برای زندگی نیست. آدم اگر حواسش نباشد، خیلی راحت در مسیر یکنواخت و تکراری می افتد. شما هم اگر بعد از خوردن و خوابیدن های زیاد احساس می کنید که دچار تنبلی شده اید، راه حل های ساده این مطلب می تواند انرژی و شادابی تان را برگرداند.

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

* هر آدم معمولی، باید روزانه حدود هشت ساعت بخوابد و خواب و بیداری اش نظم مشخصی داشته باشد. اگر زمان خواب و بیداری اتان نامنظم باشد، به مرور انرژی اتان کاهش می یابد و موجب می شود احساس کسالت و تنبلی کنید.

* مواظب رژیم غذایی اتان باشید. اگر به اندازه کافی سبزیجات و یا غذاهای سالم به بدنتان نرسانید، بر وضعیت عمومی بدنتان تاثیر می گذارد و شادابی اتان کم و تنبلی اتان زیاد می شود.

* اگر در یک روز مجبورید چند کار انجام بدهید، اولویت بندی کنید کدام را باید انجام دهید، کدام را نیاز است و کدام را خوب است که انجام دهید. نوشتن کارها روی کاغذ کمک می کند متوجه شوید کدام با اهمیت تر است. در ضمن کارهایتان را به بخش های کوچک تر تقسیم کنید و هر بار یک قسمت را انجام دهید.121631671068156261934036414120884846

* اتاق و محیط اطرافتان را تمیز کنید. فضای منظم، خالی و غیر شلوغ موجب می شود ذهنتان آزادتر باشد و احساس سرزندگی بیش تری برای انجام کارها داشته باشید.

 

* کارهایتان را همان موقع انجام بدهید و به بعد مؤکول نکنید. اگر کار

عقب افتاده ای دارید، آن را در اولین فرصت انجام بدهید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
راه های پرهیز از خشونت

* گاهی اوقات چیزی به سادگی یک پیاده روی کوتاه به آدم انرژی طبیعی می بخشد و حالتان را بهتر می کند.

اگر هیچ کدام از کارهای قبل حالتان را خوب نکرد، ممکن است تنبلی اتان ریشه در افسردگی داشته باشد. در این صورت شما نیاز به کمک حرفه ای یک روانشناس یا پزشک دارید و خوب است که با یک متخصص مشورت کنید.

 

 

 

 

 

t کدو تنبل نباشید
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “کدو تنبل نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *