کاردستی یقه ای از مروارید

یقه مروارید
t کاردستی یقه ای از مروارید

یقه ایی از مروارید برای هرنوع لباسی مناسب است و بسیار شیک و به روز می باشد. شما می توانید برای هر لباسی رنگ مروارید ها را با رنگ لباس مطابقت دهید.

 

شیوه ساختن یقه ایی از مروارید

شیوه کار بسیار ساده است. توجه داشته باشید برای شروع از نخ بلندی استفاده کنید که بین کار با کمبود نخ مواجه نشوید. هر دو سر نخ را از سوزن رد کنید تا هم سرعت بیش تری در بافت داشته باشید؛ و هم مروارید ها از سوزن به راحتی بگذرند . کاررا با انداختن 3 عدد مروارید در نخ شروع کنید؛ و هر دو سوزن را به شکل ضربدری از مروارید چهارم بگذرانید.

یقه ایی از مروارید

از این مرحله کار را با 3 مروارید ادامه دهید یکی در یک طرف مروارید دوم در نخ طرف مقابل و مروارید سوم را از هر دو سوزن رد کنید؛ به همین ترتیب بافت را ادامه دهید.

کاردستی با مروارید

یقه ایی از مروارید

یک ردیف که بافته شد به اندازه دور گردنتان برای شروع ردیف دوم ابتدا وسط بافت را در نظر بگیرید. مجددا با 3 مروارید که 2 عدد را در نخ های طرف راست و چپ و یک مروارید را از هر دو سوزن رد می کنید ادامه دهید. توجه داشته باشید؛ مرواریدهای ردیف دوم یک سایز از مروارید ردیف اول بزرگ تر باشد. نصف یک طرف که بافته شد، یک عدد مروارید را رها کرده و بافت را از مروارید بعدی ادامه دهید.

کاردستی با مروارید

تعداد ردیف بافت ها به سلیقه شما بستگی دارد.  بافت می تواند 2 یا سه ردیف ادامه پیدا کند. در پایان نخ را چند مرتبه از بین مروارید ها عبور دهید تا کاملا سفت و محکم شود؛و پس از استفاده از هم باز نشود. کاردستی یقه مروارید شما حاضر است . از زیبایی و خلاقیت خود لذت ببرید.

یقه ایی از مروارید

یقه ایی از مروارید

رقیه مستقیم

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
نقاشی اکریلیک دیوید آگنجو از زندگی شهری

 

t کاردستی یقه ای از مروارید
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *