عکاسی از بلندترین درخت دنیا

بلندترین درخت دنیا
t عکاسی از بلندترین درخت دنیا

درختی به نام ( تیتان پدر هلیوس) در پارک ملی کالیفرنیا  وجود دارد که به عنوان بلندترین درخت دنیا به ثبت رسیده است . این درخت حدود 116 متر بلندی دارد . این ارتفاع تقریبا به اندازه یک آپارتمان 45 طبقه است . قطر تنه آن بیش از 5 متر است و حدود 800 سال سن دارد . گیاه شناسان در سال 2006 موفق به شناسایی این درخت غول پیکر شدند .

نیک نیکولز یک سال  را صرف برنامه ریزی برای عکاسی از این درخت بلند کرد . او بالاخره با تلاش فراوان توانست تصویر این درخت را در یک کادر جا دهد . در حقیقت او به شیوه عکاسی پانوراما یا عکاسی گسترده توانسته است از این درخت عکاسی کند .

این عکاس ،به شکلی که دوربین او حرکت عمودی  داشته است چندین عکس گرفته و بعد با سرهم کردن عکس ها در نرم افزارهای ویرایش عکس ، تصویر نهایی را به دست آورده است . همچنین او از تصویر افرادی که لباس قرمز یا زرد پوشیده به عنوان مقیاس استفاده کرده است . رنگ زرد و قرمز در کنتراست بارنگ سبز درخت جلب توجه بیشتری می کنند و اندازه افراد می تواند به ببینده نشان دهد که اندازه واقعی بلندترین درخت دنیا چقدر است .  به نظر شما این عکس از چند قطعه عکس دیگر تشکیل شده است ؟

بلندترین درخت دنیا
بلندترین درخت دنیا

 اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

عکاسی از نوزادان همراه با حیوانات دوست داشتنی 

ده نکته اساسی برای شروع کردن عکاسی

t عکاسی از بلندترین درخت دنیا
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ترفند های عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *