کاردستی شمعدان با دورریختنی ها

کاردستی شمعدان با دورریختنی ها
t کاردستی شمعدان با دورریختنی ها

شمعدان ها جزو لوازم تزیینی هستند که در سفره های هفت سین یا برنامه های دیگربه ویژه جشن تولد ها  استفاده می شوند . با دنبال کردن مراحل زیر می توانید شمعدان با دورریختنی ها بسازید.    

لوازم مورد نیاز ساخت شمعدان با دورریختنی ها

  • تیغ موکت بری
  • بطری خالی نوشابه
  • چسب حرارتی
  • مروارید بزرگ   
  • روبان پارچه ای

شیوه ساخت شمعدان با دورریختنی ها

برای ساخت شمعدان ها از وسایل دورریختنی ابتدا باید بطری نوشایه را تمیز بشویید و خشک کنید . سپس به وسیله ی تیغ موکت بری قسمت سر بطری را برش داده و جدا کنید.

بطری نوشابه شمعدان با دورریختنی ها

 اگر تمایل داشتید شمعدان های رنگی داشته باشید می توانید به وسیله ی اسپری ابتدا بطری را در فضای باز رنگ آمیزی کنید . اما چنانچه از بطری هایی که رنگ آن ها مات است استفاده می کنید .نیازی به رنگ آمیزی ندارد . پس از خشک شدن رنگ ها ، روبان پارچه ای را با چسب دور دهانه ی بطری بچسبانید.

بخش بالایی بطری که روبان پیچی شده است/شمعدان با دورریختنی ها

تزئین شمعدان 

به این ترتیب قالب اصلی پایه ی شمعدان تشکیل می شود . در ادامه باید تزییناتی برای روی پایه نیز در نظر بگیرید . پیشنهاد ما استفاده از مروارید های لپه ای درشت است .مروارید ها را می توانید با استفاده از چسب حرارتی به شکل رشته ای یا دانه دانه ، روی لبه ی پایینی بچسبانید . بقیه تزیینات را از هر وسیله ی دیگری مانند حاشیه ها یا تورهای زینتی می توانیداستفاده کنید .  

چسباندن مروارید روی پایه شمعدان

پاپیون شمعدان با دورریختنی ها

اگر تمایل داشته باشید از پاپیون برای تزیین استفاده کنید . می توانید به راحتی آن را بسازید . برای ساخت پاپیون ، دو انگشت سبابه خود را به صورت موازی در کنار هم با فاصله پنج سانت از یکدیگر  نگه دارید . سپس  از دوستتان  بخواهید ، روبان را یک دور دو انگشتان ببندد و در وسط انگشتانتان و وسط روبان یک گره بزند . پس از آن انگشت هایتان را بیرون بکشید . پاپیون زیبای شما آماده است می توانید آن را روی پایه ی شمعدان هایتان بچسبانید و از زیبایی و روشنایی شمع هایتان لذت ببرید .  

کاردستی با بطری نوشابه

 

شمعدان خاص

کاردستی شمعدان هفت سین

t کاردستی شمعدان با دورریختنی ها
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی ماشین با آرمیچر + ویدئوی آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *