بازی اندرویدی جذاب برای گوشی هایی با رم ۲ گیگابایت

بازی اندرویدی جذاب برای گوشی
t بازی اندرویدی جذاب برای گوشی هایی با رم 2 گیگابایت

در این مطلب می‌خواهیم بهترین بازی اندرویدی جذاب برای گوشی  را به شما معرفی کنیم. بازی کردن با گوشی موبایل، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در زمان بیکاری انجام دهید. گوشی موبایل هوشمند وسیله‌ای که در دست هر یک از ما هست و بازی‌کردن با آن نیز از جمله ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین تفریحات است. اما خب مشکل اینجاست که ممکن است همه ما گوشی‌های قدرتمند نداشته باشیم و رم گوشی ما 2 گیگ یا کمتر باشد.

در این صورت، بازی کردن با گوشی موبایل اندکی دشوار خواهد بود؛ زیرا که با پیشرفت صنعت گوشی‌سازی، بازی‌های اندرویدی نیز به همان میزان پیشرفت کرده‌اند و نیازمند سیستم‌های قوی‌تر هستند. اما این موضوع اصلا جای نگرانی ندارد. در این مقاله از نوجوان ها، می‌خواهیم بهترین بازی اندرویدی جذاب برای گوشی با رم 2 گیگ یا کمتر را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه: برترین بازی های رایگان موبایل برای کودکان

معرفی بهترین بازی اندرویدی جذاب برای گوشی هایی با رم 2 گیگابایت

 

1. Cut the Rope

از جمله ساده‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین بازی اندرویدی جذاب برای گوشی که میتوانید بر روی گوشی‌های ضعیف‌تر نصب کنید، بازی Cut The Rope یا همان «طناب را ببر» است. این بازی به قول معروف‌، یکی از کیوت‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید از هر لحظه آن لذت ببرید و همین‌طور توانایی‌های ذهنی خود را نیز به چالش بکشید.

Cut the Rope

در این بازی، شما باید طناب‌هایی را ببرید که به یک آب‌نبات متصل شده‌اند. هدف آن است که این طناب به‌گونه‌ای بریده شود که آب‌نبات در دهان هیولای کوچولو و بامزه بازی بیفتد. در این میان با تغییراتی که در روند بازی ایجاد می‌شود، جذابیت آن نیز چندبرابر می‌شود. حجم این بازی اندرویدی جذاب برای گوشی حدود 50 مگابایت است بر روی گوشی‌های با رم 2 گیگ یا کمتر، به راحتی و بدون مشکل، اجرا می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: بازی پرندگان خشمگین

2. Subway Surfers

یکی از جذاب‌ترین بازی اندرویدی جذاب برای گوشی که هر گوشی هوشمندی می‌تواند آن را اجرا کند، بازی Subway Surfers یا «دوندگان مترو» است. در این بازی، شما باید از متروها و راه‌آهن‌ها و قطارها عبور کرده و از دست ماموری که در کل بازی به دنبالتان است، فرار کنید. این بازی سال‌های سال است که طرفداران بسیاری  دارد و همه نیز آن را دوست دارند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه می توان نوجوان مسئولیت پذیر باشیم؟

این بازی اندرویدی جذاب برای گوشی از جمله خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های اندرویدی است که می‌توانید روی گوشی‌های هوشمند با رم 2 گیگابایت یا کمتر اجرایش کنید. حجم این بازی حدود 130 مگابایت است و به همین دلیل، از جمله بازی‌های نیمه‌سبک اندرویدی به حساب می‌آید. این بازی را نصب کنید و از آن کمال لذت را ببرید.

 

3. Temple Run

این بازی اندرویدی جذاب برای گوشی را نیز می‌توان تا حد زیادی شبیه به بازی قبلی در نظر گرفت. در بازی Temple Run  یا همان فرار از معبد، شما باید از دست هیولایی که مدام به دنبالتان است فرار کنید و سعی کنید که در این مسیر زنده بمانید. در این بازی قدرت‌های زیادی دارید و می‌توانید در طول بازی برای زنده‌ماندن از آن‌ها استفاده کنید.

Temple Run

این بازی نیز از جمله محبوب‌ترین بازی‌های سبک برای گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود. اگر رم گوشی شما 2 یا حتی کمتر از آن است، می‌توانید این بازی را نصب کرده و در هر فرصتی از آن لذت ببرید. گفتنی است که این بازی اندرویدی جذاب برای گوشی در اکثر مواقع، در بالاترین رتبه‌های فهرست بهترین بازی‌های اندرویدی قرار می‌گیرد.

 

4. PUBG Mobile Lite

محال است که بخواهیم فهرستی از بهترین بازی اندرویدی جذاب برای گوشی به مخاطب ارائه دهیم، اما اسم بازی پابجی را در آن قرار ندهیم. این بازی از جمله دوست‌داشتنی‌ترین بازی‌های موبایل در بین نوجوانان است و از جمله بزرگ‌ترین مزایای آن نیز این است که می‌توان آن را به راحتی روی گوشی‌های با رم 2 گیگ یا کمتر به خوبی اجرا کرد.

PUBG Mobile Lite

این بازی در سبک بتل رویال ساخته شده است و بازیکنان بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد. شما می‌توانید این بازی را به صورت آنلاین بازی کنید و با هر کسی که دوست داشتید از هر کجای دنیا، به رقابت بپردازید. سبک این بازی با دیگر بازی اندرویدی جذاب برای گوشی که در این مقاله به شما معرفی کردیم بسیار متفاوت‌تر است، اما بدون شک یکی از بهترین بازی‌ها است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود بازی آتش بازی

پیشنهاد مطالعه: دانلود بازی موتور سواری صخره ای

5. Clash of Clans

سلطان بازی اندرویدی جذاب برای گوشی، بدون شک همین کلش آو کلنز است! بعد از این همه سال و هزاران و هزار بازی موبایلی، هنوز هیچ یک از بازی‌های موبایلی نتوانسته‌اند روی دست این بازی بلند شوند؛ این بازی آن‌قدر خوب است که هر ساله، صدرنشین بازی‌های سبک و محبوب موبایلی شناخته می‌شود. البته مهم‌ترین حسن این بازی نیز آن است که بر روی دستگا‌ه‌های با رم 2 گیگ و کمتر نیز به راحتی اجرا می‌شود.

Clash of Clans

این بازی اندرویدی جذاب برای گوشی که بیشتر از 10 سال از عمرش می‌گذرد، یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید در اوقات بیکاری خود از آن لذت ببرید. این بازی نه‌تنها بسیار جذاب است، بلکه می‌تواند بسیار هیجانی نیز باشد. گرافیک و رابط کاربری آن نیز بسیار زیاد است و در هر سنی که باشید، می‌توانید به بهترین شکل ممکن با آن سرگرم شوید.

 

6. Mini Militia

از دیگر بازی اندرویدی جذاب برای گوشی که می‌توانید با رم 2 گیگ و یا کمتر در گوشی هوشمند خود اجرا کنید، بازی Mini Militia یا ارتش کوچک است. این بازی به شدت اعتیادآور است و می‌تواند هر روز شما را ساعت‌ها سرگرم کند. البته باید توجه داشته باشید که این بازی آنلاین است و ممکن است به همین دلیل، مصرف نت شما سر به فلک بکشد!

این بازی بسیار ساده و در عین حال بسیار سرگرم‌کننده است. شما می‌توانید این بازی را به صورت گروهی بین 6 تا 12 نفر انجام دهید و از آن لذت ببرید. به همین دلیل می‌توان گفت که یک بازی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی نیز به شمار می‌رود. گفتنی است که حجم این بازی اندرویدی جذاب برای گوشی نیز بسیار کم و تنها 45 مگابایت است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
قدیمی ترین قلعه جهان؛ قلعه ویندسور

 

7. Shadow Fight 3

و در آخر، بد نیست که با یک بازی متفاوت نیز آشنا شویم. این بازی بسیار هیجان‌انگیز است و شما را به یاد بازی‌های مثل تیکن یا مورتال کامبت خواهد اندخت. این بازی اندرویدی جذاب برای گوشی که در سبک مبارزه دونفره ساخته شده، بدون شک می‌تواند انتخاب خوبی برای گوشی‌های اندرویدی با رم 2 گیگ و یا حتی کمتر باشد. این بازی فشار مضاعفی بر گوشی شما وارد نخواهد کرد.

Shadow Fight 3

نه‌تنها سبک این بازی بسیار هیجان‌انگیز است، بلکه گرافیک آن نیز بسیار چشم‌نواز است. شما در این بازی باید با حریفان بسیاری مبارزه کنید و آن‌ها را شکست دهید تا بتوانید به مراحل بعدی صعود کنید. از جمله ویژگی‌های خاص این بازی سرگرم‌کننده آن است که علی‌رغم گرافیک و گیم‌پلی بسیار خوبی که دارد، حجم آن نیز بسیار کم بوده و در حدود 105 مگابایت است؛ پس اگر فضای داخلی محدودی دارید نیز می‌توانید آن را نصب کنید.

پیشنهاد مطالعه: دانلود بازی عبور از موانع با موتور کراس

منبع 1

منبع 2

سوالات متداول

بله؛ حتی اگر رم گوشی شما پایین است و گوشی شما جزو پرچم‌داران محسوب نمی‌شود، باز هم بازی‌های بسیاری برای بازی‌کردن پیش روی خود خواهید داشت.

بازی Subway Surfers و همین طور بازی Temple Run از جمله بهترین بازی های موجود در این سبک هستند.

دو بازی محبوب پابجی و همچنین بازی کلش آو کلنز، پرطرفدارترین بازی‌های اندوریدی هستند که سال‌های سال است افراد زیادی را به خود جذب می‌کنند.

t بازی اندرویدی جذاب برای گوشی هایی با رم 2 گیگابایت
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *