کارستی ساخت دستبند چرم بافت

دستبند چرم
t کارستی ساخت دستبند چرم بافت

ساخت دستبند چرم بافت را اگر یاد بگیرید می توانید برای خودتان انواع دستبندها را بسازید و حتی به عنوان یک شغل روی آن حساب کنید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت دستبند چرم بافت

بند چرمی 

قفل دستبند

حلقه 

دم باریک

بست فلزی

 

کارستی ساخت دستبند چرم بافت

شیوه‌ی کار برای ساخت دستبند

برای شروع کار ساخت دستبند چرم 20 حلقه و دو رشته بند چرمی لازم دارید. دهانه‌ی حلقه را با استفاده از دم‌باریک به هم محکم کنید.

سپس یکی از رشته‌های چرم را از روی حلقه رد کنید. رشته‌ی دوم چرمی را از همان حلقه با این تفاوت که این‌بار حلقه روی چرم قرار بگیرد، رد کنید. برای حلقه‌ی دوم دقت داشته باشید رشته‌ی چرمی که از روی حلقه رد شده این مرتبه نیز به همان ترتیب قبل، رشته‌ی چرمی را از روی حلقه رد کنید و رشته‌ی چرمی زیری را نیز از زیر حلقه رد کنید. به این ترتیب بافت دو حلقه ایجاد شده است.

دستبند چرم

بقیه‌ی حلقه ها را به همین ترتیب ار رشته‌های چرمی رد کنید. طول بندهای چرمی و حلقه‌های بافته شده باید به اندازه‌ی دور مچ دستتان باشد.

انتهای طول دستبند را باید با دو عدد بست یکی در ابتدا و یکی در انتها مهار کنید. بست‌ها و حلقه‌های مخصوص این دستبند در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و برنجی در خرازی‌ها موجود و به راحتی قابل تهیه است.

پس از این‌که با دم‌باریک بست‌ها را محکم کردید، قفل مخصوص دستبند را نیز به بست‌ها متصل کنید.

کارستی ساخت دستبند چرم بافت

دستبند چرم بافت زیبای شما آماده است و جزو یکی از بهترین زیورآلاتی خواهد بود که تاکنون داشته‌اید. از خلاقیت و زیبایی خود لذت ببرید.

کارستی ساخت دستبند چرم بافت
دستبند چرم

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
نقاشی روی عکس های طبیعت

t کارستی ساخت دستبند چرم بافت
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *