معرفی ۱۲ تا از بهترین مراکز خرید کیش

بهترین مراکز خرید کیش
t معرفی 12 تا از بهترین مراکز خرید کیش

در این مقاله از وبسایت نوجوان ها، قصد داریم تا تمامی مراکز خرید کیش را با ذکر اطلاعات و جزییات، به شما معرفی کنیم.

معرفی برترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش، طیف وسیعی از انواع پاساژها، مال‌ها و بازارها را در بر می‌گیرد. یکی اجناسش گران و لوکس و برند است، دیگری ارزان است و فقط برای خریدهای روزمره مناسب می‌باشد. خلاصه در کیش هر نوع مرکز خریدی پیدا می‌شود، پس لازم نیست نگران بودجه و جیبتان باشید.

در این قسمت، ابتدا به مراکز خریدی می‌پردازیم که شاید نسبت به سایرین لوکس‌تر و گران‌قیمت‌تر باشند.

کوروش برند سنتر

این مجموعه، یکی از لوکس‌ترین و جدیدترین مراکز خرید کیش است، که به تازگی در سال 96 افتتاح شده است. در طبقه‌ی اول آن برند «زیلان مگا استور» قرار گرفته؛ به همین دلیل شاید با نام مرکز خرید زیلان نیز شناخته شود. از آنجایی که این مرکز خرید در کنار نوار ساحلی مرجان قرار دارد شاید بد نباشد که بعد از خرید، سری به ساحل مرجان هم بزنید و از تفریحات آبی آن لذت ببرید.

کوروش برند سنتر از مراکز خرید کیش

به جرئت می‌توان ادعا کرد که نام کوروش برند سنتر، الحق برازنده‌ی این مرکز خرید می‌باشد. از آنجایی که معروف‌ترین برندها از جمله آدیداس، نایک، زارا، پوما، اسپیریت، ریبوک، برشکا، اسکیچرز، بورژوآ و… در این مرکز خرید شعبه داردند، این مجموعه در زمره‌ی لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین مراکز خرید کیش قرار می‌گیرد.

آدرس: میدان مرجان-بلوار پارس

ساعات کاری: 10 تا 13-17 تا 22

رویا مال

یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش، همین مجموعه است. این مرکز خرید در بخش شرقی جزیره کیش واقع شده و در نقطه‌ای طلایی قرار دارد که دسترسی به آن را از هر نقطه‌ای ممکن می‌سازد. هر چیزی را که بخواهید هم می‌توانید در آن پیدا کنید، از شیر مرغ، تا جان آدمیزاد، از جواهرات و انواع پوشاک گرفته تا اسباب بازی و لوازم لوکس و آنتیک خانگی.

رویا مال در زمینی به ابعاد حدودی6500 متر و در 5 طبقه بنا شده است. برای پی بردن به بزرگی و عظمت آن، کافی است بدانید که فقط در طبقه‌ی اول، حدود 90 واحد تجاری وجود دارد. بر روی بام این مرکز خرید نیز یک رستوران لوکس وجود دارد که همواره آماده‌ی سرویس‌دهی به گردشگران عزیز می‌باشد.

رویا مال از مراکز خرید کیش

از محبوب‌ترین مراکز تفریحی که در نزدیکی این مرکز خرید وجود دارد، می‌توان به اسکله‌ی کیش اشاره کرد. که در آن می‌توانید انواع تفریحات آبی، همچون شاتل و پاراسل کیش را تجربه کنید.

آدرس: بین خیابان رودکی و خلیج فارس

ساعات کاری: 10 تا 14-17 تا 23

لاریسا مال

از برترین مراکز خرید کیش که از قضا در فهرست مراکز خرید لوکس و گران قیمت هم قرار می‌گیرد، مرکز خرید لاریسا مال است. بنای عظیم آن در 8 طبقه ساخته شده‌ است، که شامل 3 پارکینگ و 5 طبقه‌ی تجاری می‌شود. در این طبقات، می‌توانید مجموعه‌ای بزرگ از هر آنچه که به دنبالش هستید را پیدا کنید؛ فروشگاه‌ها و برندها، سینما، رستوران، سالن همایش و کنفرانس، دفاتر اداری و البته یک شهر بازی کوچک برای کودکان و بزرگسالان.

در لاریسا مال می‌توان انواع اجناس را پیدا کرد، از پوشاک و لباس و کیف و کفش گرفته تا عطر و ادکلن و لوازم خانگی. برترین برندها نیز در این مال شعبه دارند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
غذای اردویی؛ ماکارونی با پنیر

لاریسا مال کیش از مراکز خرید کیش

به علاوه بد نیست بدانید که این مرکز خرید درست در کنار پارک شهر واقع شده که از بهترین پارک‌های کیش برای گذراندن یک روز خانوادگی می‌باشد.

آدرس: بلوار خلیج فارس-میدان امیرکبیر

ساعات کاری: 10 تا 13-17 تا 22

سارینا مال

مجموعه سارینا یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش برشمرده می‌شود. ساختمان بزرگ آن در 10 طبقه ساخته شده است. البته فقط دو واحد آن تجاری بوده و به فروشگاه‌ها اختصاص دارد، 7 طبقه‌ی دیگر ان اداری بوده و یک طبقه نیز پارکینگ است. دسترسی به این مرکز خرید بسیار آسان بوده و از هر نقطه‌ای امکان پذیر است، زیرا در نقطه‌ای طلایی واقع شده است.

هر چیزی که بخواهید هم در این مرکز خرید وجود دارد، آنقدر که نام بردنش در این مقاله نگنجد. از جمله امکانات منحصر به فرد آن، می‌توان سینمای چهار بعدی و هایپرمارکت بی‌نظیرش را نام برد. به علاوه، معمار یو نمای بیرونی آن نیز خودش شاهکار به حساب می‌آید.

سارینا مال کیش از مراکز خرید کیش

با نظر به اینکه این مرکز خرید، با استقبال فراوان گردشگران و کیشوندان مواجه شد، تصمیم بر آن گرفته شد که مجتمع سارینای 2 نیز در جزیره‌ی کیش احداث شود. گذشته از تمامی این‌ها، بد نیست بدانید که این مرکز خرید، در نزدیکی خط ساحلی میرمهنا که از معروف‌ترین سواحل کیش است، واقع شده.

آدرس: بلوار خیام-خیابان باباطاهر

ساعات کاری: 9.30 تا 13.30-17.30 تا 22.30

مرکز خرید پردیس 1 و 2

این مجموعه یکی از پر قدمت‌ترین مراکز خرید کیش است که در سال 1370 و با مساحتی 12000متر، احداث شد. معماری آن بسیار منحصر به فرد بوده و در شلع شرقی جزیره‌ی کیش قرار دارد. حدودا 200 واحد تجاری در این مرکز وجود دارد که رسما هر چیزی را به فروش می‌رسانند، پس اگر بودجه‌ی محدودی ندارید و به قیمت اجناس چندان اهمیت نمی‌دهید، این مرکز خرید بهشت شما خواهد بود. به علاوه لازم به ذکر است که هر شب درست راس ساعت 10، در این مجموعه قرعه‌کشی بزرگی برای خریداران و بازدیدکنندگان برگزار می‌شود.

مرکز خرید پردیس از مراکز خرید کیش

مجموعه‌ی پردیس 2 نیز چند سال بعد، در سال 1378 بنا شد تا در راستای خدمت به گردشگران، تواناتر باشد. مرکز دوم سازه‌ی به مراتب به روزتری دارد و حدود 10 واحد اداری را نیز در خود جای داده. انواع برندها و مارک‌های معروف را می‌توانید در این دو مرکز پیدا کنید. به علاوه، هر دو مرکز خرید، دارای رستوران‌های منحصر به فردی هستند که از برترین رستوران‌های کیش به حساب می‌آیند.

مرکز خرید پردیس 2

آدرس: بلوار فردوسی-روبه‌روی پارک هنگام/ بلوار خیام-میدان پردیس

ساعات کاری: 9 تا 13.30-17 تا 22.30

رویال مال

ار بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید کیش که در سال 1394 افتتاح شد، می‌توان به رویال مال اشاره کرد. ایم مال یکی از بزرگترین مال‌ها کیش بوده و انواع و اقسام اجناس را از برترین برندها می‌توانید در آن پیدا کنید. به علاوه نمایندگی‌ برندهای معروفی همچون اپل، ماوی، سامسونگ، ال جی، دلونگی، پاندا و ده‌ها برند دیگر، در این مرکز خرید وجود دارد.

آدرس: حیابان رودکی-نبش هتل پانیذ

ساعات کاری: 3 تا14-17 تا 23

مراکز خرید اقتصادی و ارزان قیمت در کیش

شاید همه دوست نداشته باشند که از برندترین و گران‌قیمت‌ترین مراکز خرید، اجناس خود را خریداری کنند. عده‌ی زیادی هستند که ترجیح می‌دهند به بودجه و جیب خود رحم کنند و مایحتاج خود را با قیمت منصفانه‌تری تهیه کنند؛ یعنی هم از تفریح و خرید لذت ببرند، هم اینکه پولشان در جیبشان بماند. صد البته کیش پاسخگوی این دسته نیز هست.

در این قسمت از مقاله، به معرفی مراکز خرید کیش که ارزان و اقتصادی هستند می‌پردازیم.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معرفی جزیره‌ی کیش؛ همه چیز در مورد کیش

بازار مرجان

از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید کیش که از قضا اجناس آن نسبت به سایر بازارها ارزان‌تر و اقتصادی‌تر است. حدودا 135 غرفه‌ی فعال در این بازار وجود دارد و به این معنیست که اکثر اجناس مورد نیاز خود را بدون شک در این مرکز پیدا خواهید کرد.

بازار مرجان کیش از مراکز خرید کیش

از ویژگی‌های جالب و منحصر به فرد این بازار، وجود یک آکواریوم 5000 مترمکعبی درست در میانه‌ی آن است که اصلا خودش یکی از جاهای دیدنی کیش محسوب می‌شود! به علاوه آب‌نماهای موجود و نورپردازی آن، زیبایی این مرکز خرید را دوچنئان کرده.

آدرس: کیش-خیابان جهان

ساعات کاری: 9.30 تا 13.30-17 تا 22.30

بازار مریم

این مرکز خرید کوچک و نقلی، حسابی از چشم گردشگران به دور مانده و اکثر اوقات خلوت است. اما خوشبختانه علی‌رقم مساحت کمتر نسبت به سایر مراکز خرید کیش، هر نوع جنسی را بالاترین کیفیت و البته قیمت مناسب، می‌توان در آن پیدا کرد.

بازار مریم کیش از بهترین مراکز خرید کیش

به علاوه این مرکز خرید دارای رستوارن و کافی شاپ نیز هست، تا خستگی یک روز پاساژگردی را حسابی از تنتان به در ببرد. موضوع دیگر اینکه، این مرکز خرید هم مثل بسیاری دیگر از مال‌ها و بازارهای کیش، در نزدیکی اسکله‌ی بزرگ کیش قرار دارد. می‌توانید بعد از یک روز گردش با کشتی‌های تفریحی کیش، سری به این بازار هم بزنید!

آدرس: کیش-خیابان سنایی

ساعات کاری: 10 تا 13-17 تا 22

مرکز خرید مروارید

بازار مروارید نیز از مجموعه‌های قدیمی و پرسابقه‌ی کیش است و شکر خدا قیمت آن نیز به مراتب کمتر از سایر مراکز خرید کیش است. بیشتر شهرت این مرکز خرید، به دلیل معماری منحصر به فرد آن است، که در حقیقت اقتباسی است از معماری ایران باستان، شهرهایی چون تیسفون و آپادانا، پاسارگاد و یا پرسپولیس.

مرکز خرید مروارید از مراکز خرید کیش

به علاوه این مرکز خرید نیز درست در نزدیکی اسکله‌ی تفریحی کیش قرار دارد، یکی از محبوب‌ترین تفریحات این اسکله نیز، غواصی کیش است، شاید بدتان نیایید که بعد از خرید سری به آنجا هم بزنید!

آدرس: کیش-بلوار مروارید

ساعات کاری: 10 تا 14-17 تا 23

مرکز خرید پانیذ

از دیگر مراکز خریدی که می‌توانید با بهترین و نازل‌ترین قیمت در آن‌ها به خرید بپردازید، مرکز خرید پانیذ است. مرکز خرید پانیذ، از شلوغ‌ترین مراکز خرید کیش است و بخاطر قیمت‌های مناسبش، ساعتی نیست که این مرکز خالی از مسافر و گردشگر باشد.

به علاوه این مرکز دارای برنامه‌های شبانه‌ی مهیجی نیز می‌باشد، قرعه کشی و جنگ‌های مختلف نیز بخشی از آنها هستند.

مرکز خرید پانیذ از مراکز خرید کیش

آدرس: کیش-خیابان فردوسی

ساعات کاری: 9.30 الی 22 شب

بازار ونوس

یکی دیگر از بازراهای به نسبت قدیمی ولی محبوب کیش، مرکز خرید ونوس است. این مرکز خرید کیش، دو طبقه بوده و در زمینی به مساحت 26000متر، در سال 75 تاسیس شده است. حدود 310 واحد تجاری در آن فعالیت می‌کند و البته دارای کافی‌شاپ و رستوران بزرگی نیز هست.

بازار ونوس کیش از مراکز خرید کیش

آدرس: کیش-خیابان سنایی

ساعات کاری: 9.30 تا 13.3-17 تا 22.30

بازار عرب‌ها

بازار عرب‌ها، یا بازار سفین، که البته در محله‌ی قدیمی و بااصالت سفین، درست در نزدیکی خانه‌ی بومیان کیش قرار گرفته، یکی دیگر از مراکز خرید کیش است و قیمت اجناس آن بسیار پایین و به صرفه نیز هست. این بازار، بازاری سر بسته بوده و قدیمی‌ترین بازار جزیره به حساب می‌آید. به طوری که شاید بتوان ادعا کرد که این بازار، یک بازار تاریخی است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازی با حباب ها

بازار عرب ها از مراکز خرید کیش

این بازار در بین مردم بومی و کیشوندان بسیار محبوب است و به دلیل قیمت‌های فوق‌العاده پایینش، به مقصدی محبوب، هم برای گردشگران و هم برای اهالی کیش تبدیل شده است. ولی توجه داشته باشید که در این بازار خبری از برندهای معروف و اجناس لوکس نیست و تنها برای برآورده نیازهای روزمره مناسب است.

آدرس: میدان لارک-خیابان هامور

ساعات کاری: 9.30 تا 22

چه فصلی برای سفر مناسب‌ و مساعد است؟

بنابر تجربه‌ی گردشگران و مسافران، بهترین فصل سفر به کیش، فصل زمستان است. یعنی از اوایل دی ماه، تا اواخر فروردین و حداکثر پایان اردیبهشت است. در این ماه‌ها، دمای هوا و رطوبت جزیره‌ی کیش به کمترین مقدار خود می‌رسد و به علاوه، میانگین دمای هوای کیش نیز حدودا بین 19 تا 22 درجه خواهد بود.

البته، باید توجه داشت که با چه هدفی به کیش سفر می‌کنید؟ اگر هدفتان درست مثل موضوع مقاله‌ی ما، برای سر زدن به مراکز خرید کیش و پاساژگردی است، بهتر است در یک فصل، و اگر برای تفریح و سرگرمی و لذت از آب و هوای خوش سفر می‌کنید، بهتر است در فصل دیگری اقدام کنید.

در فصل تابستان، یعنی به طور کلی تا قبل از دی ماه، جزیره‌ی کیش بسیار خلوت است و مسافران اندکی به این جزیره سفر می‌کنند. دلیل آن هم معلوم است؛ دمای هوا بالاست و رطوبت نیز دوچندان است. اما گذشته از این موارد، سفر در تابستان منافع خاص خودش را دارد. تابستان، فصل تخفیف و ارزانی کیش است، هم اجناس، هم تفریحات، و هم بلیت‌ها، همگی با تخفیف ارائه می‌شوند و خلاصه اینکه اگر سفر اقتصادی‌تری می‌خواهید و با گرمای هوا مشکلی ندارید، تابستان بهترین فصل است.

در مقابل اما، زمستان بهترین فصل کیش از نظر آب و هواست. البته جزیره نیز بسیار شلوغ است و قیمت‌ها نیز عادی و یا شاید بخاطر حجم مسافران، اندکی افزایش یافته باشند.

سوالات متداول

بسته به مقدار بودجه و هدفتان از خرید، یعنی کالایی که به دنبال آن هستید، می‌توان برای این سوال دو جواب ارائه داد: اول برای مراکز لاکچری، که پیشنهاد ما کوروش برند سنتر و رویا مال است، دوم برای مراکز خرید اقتصادی که پاسخ ما، بازار مرجان و بازار پانیذ است.

تمامی مراکز خرید کیش، ساعات کاری مشخصی در سرتاسر طول سال دارند و که البته تغییر هم نمی‌کند. ممکن است هر مرکز حدود نیم تا یک ساعت با مرکز دیگر اختلاف داشته باشد، اما به صورت کلی می‌توان گفت که از 10 تا 14 و از 17 تا 22.

در اکثر مراکز خرید کیش، به خصوص مراکز خرید گران‌قیمت و لوکس، می‌توان بهترین برندها را پیدا کرد. اما مهم‌ترین مراکز، کوروش برند سنتر و سارینا مال و رویا مال هستند.

بهترین فصل برای سفر به کیش، اگر قصدتان خرید است، فصل تابستان خواهد بود، زیرا در این مدت، اکثر بازارها و مال‌ها، بر اجناس خود تخفیف اعمال کرده‌اند. اما اگر برای هوای خوش و تفریح به کیش می‌روید، زمستان مناسب‌تر است.

مراکز خرید کیش امکانات بسیار زیادی دارند، از جمله کافه، رستوران، شهربازی کودکان که در اکثر مراکز وجود دارد. به علاوه بازار مرجان، یک آکواریوم بزرگ نیز در دل خود جای داده.

t معرفی 12 تا از بهترین مراکز خرید کیش
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *