نرم افزار aviate

t نرم افزار aviate

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

aviate.nojavanha (4)

 تا به حال با نرم افزار های زیادی کار کرده ایم اما شاید این نمونه را کمتر دیده باشیم . این نرم افزار هم بر روی موبایل و هم بر روی کامپیوتر شخصی قابل استفاده می باشد به همین دلیل است که افراد زیادی از این نرم افزار استفاده کرده اند .

 aviate.nojavanha (3)

 این نرم افزار به عبارتی بهتر یک نرم افزار دسته بندی یا گروه بندی می باشد که بیشتر برای مدیریت بهتر نرم افزار های درون سیستم شما استفاده می شود. این نرم افزار باعث می شود بتوانیم تمامی نرم افزار های موجود در سیستم خود را بر اساس موضوع و یا یک ویژگی خاص دیگر طبقه بندی کرده و مورد استفاده قرار دهیم. عملکرد این نرم افزار بدین صورت است که لیست کلیه نرم افزار های موجود را به آن وارد کرده و سپس  براساس موضوع یا هر چیزی که خود کاربر تعریف کرده باشد نرم افزارها مرتب می شوند و همچنین پس از آن می توانیم بدانیم هر نرم افزار را در چه دسته ای قرار دهیم.

 aviate.nojavanha (2)

 به عبارتی نرم افزار ها بر اساس نوع هر یک در یک دسته بندی قرار می گیرند و استفاده از آن ها را برای کاربر راحت تر می کند .این نرم افزار بیشتر بر روی موبایل استفاده می شود .

aviate.nojavanha (1) 

باید گفت مدیرانی که دوست دارند یک بسته نرم افزاری مرتب داشته باشند و همه نرم افزارهای مورد استفاده خود را به صورت مرتب شده داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند سریع و راحت از آن ها استفاده کنند از این نرم افزار استفاده می کنند. همچنین در این نرم افزار می توانیم لیست کلیه نرم افزارها را ببینیم تا بدانیم چه نرم افزارهایی را در سیستم داریم و می توانیم به راحتی آن ها را شناسایی کنیم و دیگر نیاز نیست به دنبال آن ها بگردیم .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
سایت من (image field)

 

 

 

t نرم افزار aviate
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *