چگونه یک تخم مرغ را داخل بطری بیندازیم؟

تخم مرغ در شیشه
t چگونه یک تخم مرغ را داخل بطری بیندازیم؟

آزمایش تخم مرغ داخل بطری 

شاید باورش سخت باشد که یک تخم مرغ داخل بطری برود، اما با کمی علم و تعدادی از وسایل خانه که معمولا بیش تر مورد استفاده می شود، کاملا امکان پذیر است! این آزمایش سرگرم کننده، شناخته شده علمی است. به مراحل زیر دقت کنید .

 تخم مرغ را بجوشانید!

تخم مرغ را در یک قابلمه پر از آب قرار دهید به طوری که تخم مرغ کاملا به زیر آب رفته باشد. از آب گرم استفاده کنید زیرا این کار به سریع تر آب پز شدن تخم مرغ کمک می کند.

آزمایش علمی.سایت نوجوان ها (1)

قابلمه را روی اجاق قرار دهید و زیر قابلمه را روشن کنید، بگذارید تخم مرغ برای 20 تا 30 دقیقه بجوشد.

آزمایش علمی.سایت نوجوان ها (2)

تخم مرغ را پوست بکنید

بعد از این که تخم مرغ جوشید، بگذارید تا تخم مرغ خنک شود، بعد به آرامی پوست آن را جدا کنید و بکنید طوری که به تخم مرغ آسیب نرسد و مواظب باشید که دست خودتان را نسوزانید، حتما از خنک شدن تخم مرغ مطمئن شوید.

چگونه تخم مرغ را دربطری بیاندازیم

بسیار خوب بعد از این که پوست تخم مرغ را جدا کردید برویم به سراغ بطری و گذاشتن تخم مرغ در بطری! در اینجا با دو روش می توان آن را انجام داد: کبریت و شمع بطری را طوری قرار دهید که سر بطری به طرف بالا باشد و کمی مایل به راست باشد. این موقعیت برای انجام این حقه لازم است!

انداختن کبیریت در بطری

روشن کردن کبریت

کبریت ها را روشن کنید. دو سه تا دانه کبریت را با هم آتش بزنید و در داخل دهنه بطری قرار بدهید. منتظر بمانید تا کبریت ها تمام شودند. به سرعت تخم مرغ را در دهانه بطری قرار بدهید. مراقب باشید که زمان زیادی از گرم کردن بطری نگذشته باشد وگرنه کار شما خراب می شود.

تخم مرغ در بطری

بعد از این که کبریت های داخل بطری تمام شدند تخم مرغ به داخل بطری کشیده می شود. شما می توانید با استفاده از این ترفند دوستان خود را شگفت زده بکنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
روانشناسی گروه‌های خونی

آزمایش علمی.سایت نوجوان ها (9)

روش دوم استفاده از یک شمع

یک شمع را در پایین تخم مرغ قرار دهید. می توانید از یک شمع کیک تولد کوچک استفاده کنید.

آزمایش علمی.سایت نوجوان ها (6)

شمع را روشن کنید، مواظب باشید که دست خودتان را نسوزانید. معمولا شمع های کوچک زودتر روشن می شوند.

روشن کردن شمع برای انداختن تخم مرغ در بطری

تخم مرغ را جوری در بطری قرار بدهید که طرفی که شمع روشن است داخل بطری باشد. نظاره گر آن باشید که چه جور تخم مرغ داخل بطری می رود . شما می توانید از این دو روش استفاده کنید و دوستان خود را سرگرم کنید با این روش علمی و ساده به  راحتی می توانید تخم مرغ را داخل بطری قرار بدهید.

تخم مرغ دربطری

t چگونه یک تخم مرغ را داخل بطری بیندازیم؟
3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *