چگونه یک مودم اینترنت را وصل کنیم؟

مودم
t چگونه یک مودم اینترنت را وصل کنیم؟

وصل کردن مودم اینترنت

در این مقاله به شما نشان داده می شود که به چه روشی می توان یک مودم روتر را راه اندازی کنیم. البته در این مقاله از کابل های کواکسیکال استفاده شده که در ایران بیش تر سیم تلفن است، اما فرقی ندارد. به روش های زیر توجه کنید.
قبل از هر کاری حتما مودم اینترنت خود را چک کنید و ببینید که برای اتصال به شرکت اینترنتی خود مشکل نداشته باشد. به علت این که شاید مودم شما با خدمات شرکت اینترنتی مشکل داشته باشد و نتواند آن را ساپورت کند. حتما قبل از خرید مودم به این نکات توجه کنید.

نکات مهم

مودم اینترنت

جایی که می خواهید مودم را وصل کنید، بگردید. نزدیک ترین پریز تلفن را پیدا کنید. معمولا دو نوع پریز داریم. یک نوع کابل تلفن و یک نوع هم آنتن ماهواره ای. در همان موقع شما باید یک کابل با کیفیت و همسان با پریز و مودم خود هم تهیه کنید تا اتصال را انجام بدهید.

پریز

در مرحله بعد شما باید بررسی کنید که همه چیز را برای نصب فراهم کرده اید. کابل مودم، آداپتور برقی، کابل کواکسیکال و دیگر چیز های مورد نیاز را فراهم کرده اید و آماده نصب هستید. برای این که اطلاعات خودتان بیش تر شود به دفتر چه راهنمای مودم خود هم نگاهی بیندازید.

راهنمای مودم

در مرحله بعد سیم های کواکسیکال را یک سر آن را به پریز و سر دیگر آن را به مودم وصل کنید، مطمئن شوید که تمام اتصالات محکم شده باشند.

سوکت برق

کابل برق مودم را به پریز وصل کنید و سر سوکت برق را به پشت مودم وصل کنید و مودم را روشن کنید. صبر کنید تا مودم لود شود و شرکت خدمات رسان نت شما را بشناسد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دوچرخه یا ماشین لباس شویی!

 

اینترنت

مودم را در جایی قرار دهید که در دسترس باشد و آسیبی به افراد خانواده نرساند. یعنی درون اتاق بچه ها یا اتاق خود مودم را قرار ندهید چون ممکن است باعث بیماری شود. حالا، با استفاده کردن از اینترنت، لذت ببرید.

اینترنت

 

t چگونه یک مودم اینترنت را وصل کنیم؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *